• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5326 -
  • ۱۴۰۱ دوشنبه ۲۵ مهر

رييس اسبق فدراسيون 12 تير به «اعتماد» گفته بود آجورلو رفتني است!

نوستراداموس؟ ممنون! ما دادكان را داريم

شنبه شب 23 مهر خبر بركناري مصطفي آجورلو از مديرعاملي باشگاه استقلال منتشر شد. خبري شوكه‌كننده كه تا چند ساعت همه منتظر تكذيبش بودند. اما جالب است بدانيد محمد دادكان رييس اسبق فدراسيون فوتبال بيش از سه ماه قبل در مصاحبه با روزنامه اعتماد گفته بود آجورلو به نيم فصل نرسيده از استقلال خواهد رفت!
اوايل تير ماجراي تمديد قرارداد وريا غفوري با استقلال، سرتيتر اخبار بود. محمد دادكان در آن مقطع در مصاحبه با روزنامه اعتماد تاكيد كرد عدم تمديد قرارداد وريا با استقلال به دستور مقامات بالا انجام شده. دادكان در بخش ديگري از اظهاراتش جمله عجيبي بر زبان آورد كه در آن برهه زياد جدي گرفته نشد. دادكان با بيان اينكه هر كس به دنبال حذف وريا غفوري است بداند ظلم پايدار نمي‌ماند به «اعتماد» گفت: «باشگاه استقلال نبايد به اين راحتي بگويد آقاي وريا غفوري را نمي‌خواهيم. يا از بيرون بگويند ايشان مصاحبه كرده و فلان. هر كسي كه دارد اين كار را مي‌كند، بداند ظلم پايدار نمي‌ماند و به نيم‌فصل نرسيده خودشان هم مي‌روند.»
در واقع محمد دادكان در اوايل تير و درست بعد از قهرماني مقتدرانه استقلال كه باعث شده بود آجورلو از هر زمان ديگري جايگاه خود را مستحكم ببيند گفت مديرعامل آبي‌ها تا نيم‌فصل نرسيده، خواهد رفت. خيلي‌ها آن موقع تصور كردند منظور دادكان اين بوده كه «دنيا‌ دار مكافات است و از هر دستي بدهي از همان دست مي‌گيري و...» اما سه ماه بعد مشخص شد كه اصلا بحث كنايه مطرح نبوده و آجورلو واقعا از استقلال خواهد رفت و اين اتفاق هم افتاد. 
از روز گذشته كه خبر بركناري سردار آجورلو منتشر شده تعدادي از كاربران شبكه‌هاي اجتماعي با بازنشر مصاحبه محمد دادكان با روزنامه اعتماد در تاريخ 12 تير مي‌گويند ايشان چطور مي‌دانسته چنين اتفاقي رخ مي‌دهد؟ يكي از كاربران هم به طنز نوشته بود: نوستراداموس؟ ممنون! ما خودمان محمد دادكان را داريم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون