• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5655 -
  • ۱۴۰۲ دوشنبه ۲۷ آذر

چرا مهدوي‌كيا تكنيكال دايركتور فوتبال ايران نشد؟

چند روز قبل مجيد جلالي از سوي فدراسيون فوتبال ايران به عنوان تكنيكال دايركتور ايران معرفي شد. تكنيكال دايركتور در واقع مدير توسعه و پيشرفت فوتبال ايران است كه منطبق بر الزامات بخشنامه‌هاي مرتبط با technical director فيفا و كنفدراسيون فوتبال آسياست.  تكنيكال دايركتور قبلي فوتبال ايران ميرشاد ماجدي بود. ماجدي در زمان رياست شهاب‌الدين عزيزي خادم به اين عنوان منصوب شده بود. تكنيكال دايركتور با توجه به مسووليتي كه دارد از درآمد ارزي نسبتا خوبي هم بهره‌مند مي‌شود. ماجدي هم‌اكنون رييس هيات فوتبال استان تهران است.
جالب است بدانيد در همان مقطع مهدي مهدوي‌كيا سرمربي تيم ملي وقت اميد هم مي‌خواست تكنيكال دايركتور فوتبال ايران شود كه اين امر با مخالفت رييس فدراسيون روبه‌رو شد. عزيزي خادم استدلال مي‌كرد كه نيازي نيست سرمربي تيم ملي اميد در دو پست كليدي و زمان‌بر مشغول به كار باشد و از درآمدهاي آن منتفع شود. به همين منظور ميرشاد ماجدي كه در هيات‌رييسه فدراسيون فوتبال حضور داشت و رييس كميته تيم‌هاي جوانان بود و نماينده فدراسيون در اي‌اف‌سي به شمار مي‌رفت به عنوان تكنيكال دايركتور فوتبال ايران معرفي شد.
ماجدي از همان مقطع اين سمت را دراختيار داشت تا اينكه با حضور در هيات فوتبال استان تهران اين سمت به مجيد جلالي واگذار شد. جلالي در سطح ملي، تيم ملي نوجوانان ايران، تيم ملي جوانان ايران و تيم نيروهاي مسلح ايران را نيز مربيگري كرده است‌. جلالي همچنين در رده باشگاهي هدايت تيم‌هاي فولاد خوزستان، استقلال اهواز، سايپا، پاس و‌... را در كارنامه دارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون