• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4066 -
  • ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۸ فروردين

خبر كوتاه

احتمال حضور‌بوفون در ليگ آرژانتين

جان لوييجي بوفون ممكن است در پايان فصل با بوكاجونيورز قرارداد امضا كند. به گزارش آ. اس پس از اينكه باشگاه آرژانتيني اعلام كرد به جذب دروازه‌بان يوونتوس علاقه‌مند است اين خبر در سراسر آرژانتين انعكاس داشت.

كارلوس توس نقش مهمي در اين انتقال خواهد داشت و مي‌خواهد دروازه‌بان ايتاليايي را راضي كند تا در بوكاجونيورز بازي كند. با اين حال هنوز بوفون درباره آينده‌اش تصميم نگرفته است. او نمي‌داند در پايان فصل بازنشسته خواهد شد يا نه. همچنين امكان حضورش در فصل بعد در يوونتوس وجود دارد و براي دروازه‌بان ايتاليايي نخستين گزينه باشگاه خود است.

شايد حذف يوونتوس از ليگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادريد باعث شود او از فوتبال خداحافظي كند. دروازه‌بان كنوني بوكاجونيورز، روسي است. با وجود اينكه گيرمو به او اعتماد دارد، تيم آرژانتيني براي جام ليبرتادورس به يك دروازه‌بان نياز دارد كه ممكن است او، بوفون باشد. تنها، پاسخ مثبت دروازه‌بان ايتاليايي باقي‌ مانده است. فارس

 

دني آلوس تاريخ‌ساز شد

ستاره برزيلي پاري‌‌سن‌‌ژرمن تعداد قهرماني‌هايش را به عدد ۳۷ رساند تا به پرافتخارترين بازيكن تاريخ فوتبال جهان از حيث كسب جام برسد. بامداد دوشنبه پاري‌‌سن‌‌ژرمن با پيروزي كه برابر موناكو به دست آورد قهرماني خود را در فصل جاري رقابت‌هاي ليگ فرانسه قطعي كرد. آلوس با قهرماني در ليگ فرانسه به پرافتخارترين بازيكن تاريخ فوتبال جهان از نظر كسب جام تبديل شد. اين بازيكن برزيلي در باشگاه‌هاي مختلفي كه به ميدان رفته توانسته ۳۷ عنوان قهرماني به دست آورد كه اين يك ركورد در تاريخ فوتبال جهان است. آلوس با قهرماني در ليگ فرانسه توانست ركورد كيني دالگليش و رايان گيگز را پشت سر گذارد. او بيشترين جام را با پيراهن بارسلونا به دست آورد تا جايي كه در هشت سالي كه با پيراهن آبي‌اناري‌ها به ميدان رفت ۲۳ جام كسب كرد. ستاره برزيلي پاري‌‌سن‌‌ژرمن با باهيا برزيل يك قهرماني، با سويا پنج قهرماني، با يوونتوس دو قهرماني، با پاري‌‌سن‌‌ژرمن سه قهرماني و با تيم‌ ‌ملي فوتبال برزيل هم سه قهرماني در كارنامه دارد.

 

اينيستا به ليگ چين مي‌رود

هفته گذشته از لحاظ ورزشي براي آندرس اينيستا خوب نبود. هافبك بارسلونا شكست سختي را در ليگ قهرمانان تجربه كرد و رم با پيروزي ۳ بر صفر به نيمه نهايي راه يافت. او پس از بازي جزو معدود بازيكناني بود كه مقابل رسانه‌ها حاضر شدند. بارسا ليگ قهرمانان را از دست داد اما مي‌تواند فاتح لاليگا و كوپا دل ري شود. با اين حال حذف بارسلونا باعث شد اينيستا تصميم نهايي را درباره آينده‌اش بگيرد. او بارسلونا را ترك خواهد كرد و در ليگ چين پا به توپ خواهد شد. اين اتفاق ۳۰ ژوئن رخ خواهد داد و او سه فصل براي تيم چيني كه هنوز نامش فاش نشده است، بازي خواهد كرد. اعضاي باشگاه بارسلونا از اين موضوع خبر دارند. اينيستا قرار است دوشنبه هفته آينده به صورت رسمي درباره آينده‌اش صحبت كند. تسنيم

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون