• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4091 -
  • ۱۳۹۷ شنبه ۲۹ ارديبهشت

اخبار بنگاه‌ها

مديرعامل سايپا:

خودروهاي كمتر از ۴۵ ميليون تومان افزايش قيمت نداشته‌اند

مديرعامل گروه خودروسازي سايپا گفت: محصولات توليدي گروه سايپا با قيمت‌هاي كمتر از ۴۵ ميليون تومان، هيچگونه افزايش قيمتي نداشته‌اند. محسن جهرودي در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار كرد: محصولاتي همچون پرايد، تيبا، ساينا و تندر ۹۰ كه در سطح قيمتي كمتر از ۴۵ ميليون تومان قرار دارند مشمول قيمت‌گذاري شوراي رقابت بوده و افزايش قيمت اين خودروها در حيطه مصوبه‌هاي اين شورا است بنابراين در اين خودروها هيچگونه افزايش قيمتي تاكنون صورت نگرفته است. وي با اشاره به افزايش قيمت 9.6 درصدي خودروهاي با رده قيمتي بالاتر از ۴۵ ميليون تومان اين شركت از جمله سراتو، ساندرو، ساندرو استپ‌وي، برليانس، چانگان و آريو، خاطرنشان كرد: هيچ ‌يك از نمايندگي‌هاي فروش سايپا اجازه عرضه خودرو به مشتريان به قيمتي بالاتر از قيمت‌هاي مصوب را ندارند.وي ادامه داد: اين اقدام در راستاي سهولت در دسترسي مصرف‌كنندگان به خودروهاي توليدي صورت گرفته است. وي اظهار كرد: بازرسي از نمايندگي‌هاي فروش محصولات با هدف بررسي عملكرد و رعايت قيمت‌هاي مصوب به صورت مستمر انجام مي‌شود و اگر مردم هرگونه تخلفي را در اين حوزه مشاهده كردند، مي‌توانند به شماره ۰۹۶۵۵۰ مركز امور مشتريان، اطلاع دهند تا رسيدگي و برخورد لازم صورت گيرد.

 

سامانه جامع صنعت ساختمان (كارگشا) رونمايي شد

روز سه‌شنبه طي مراسمي كه با حضور كارشناسان صنعت ساختمان و اصحاب رسانه برگزار شد، سامانه جامع صنعت ساختمان (كارگشا) معرفي و رونمايي شد. در نشست خبري اين مراسم مديران و دست‌اندركاران اين سامانه و كارشناسان اين حوزه اهداف خود، دلايل لزوم راه‌اندازي چنين سامانه‌اي و همچنين مزاياي آن را براي فعالان صنعت ساختمان و خريداران املاك برشمردند. در اين مراسم عبدالرضا جباري، بنيانگذار سامانه جامع آنلاين صنعت ساختمان اهداف و چشم‌انداز اين سامانه را براي اصحاب رسانه بازگو كرد. او در ابتدا با معرفي مختصر اين سامانه گفت: «كارگشا» خدمات مهندسي در بخش ساختمان را متحول و سرعت و سهولت وضعيت اقتصادي ارايه خدمات مهندسي را قطعي كرده است.

 

عصار با حمايت همراه اول براي جام جهاني مي‌خواند

طبق شنيده‌ها عليرضا عصار، خواننده آهنگ‌هاي حماسي، آهنگي بسيار زيبا با موسيقي منحصر به فرد براي جام جهاني 2018 روسيه خوانده كه به زودي رونمايي مي‌شود. گفته شده اين آهنگ با حمايت همراه اول كه اسپانسر تيم ملي فوتبال ايران است، تهيه شده و قرار است يكشنبه شب در مراسم بدرقه تيم ملي فوتبال ايران كه راهي جام جهاني روسيه مي‌شود از آن رونمايي شود.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون