• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4094 -
  • ۱۳۹۷ سه شنبه ۱ خرداد

فضاي مجازي

افق درخشان جمهوري اسلامي

«ان‌شاءالله جوان‌هاي اين مملكت روزهايي را خواهند ديد كه براي آنها به‌مراتب از روزهايي كه گذرانده‌اند، شيرين‌تر و دلنشين‌تر خواهد بود. افق آينده جمهوري اسلامي افق روشن و درخشاني است.»

حساب اينستاگرامي مقام معظم رهبري با انتشار عكسي كه در آن رهبر انقلاب جواني را در آغوش كشيده‌اند، متن فوق را كه سخنراني رهبر انقلاب در تاريخ 2/۴/87 بوده، منتشر كرده است.

 

ممانعت تا كي؟

«امريكا ايران را تحريم مي‌كند. ايران تحريم‌ها را دور مي‌زند. #تلگرام برخلاف نظر دولت و مردم #فيلتر مي‌شود مردم فيلتر را دور مي‌زنند. نظارت استصوابي با قهر و غلبه اعمال مي شود. اصلاح‌طلب‌ها با ثبت نام گسترده آن را دور مي‌زنند. براي هر مانعي راهي براي عبور پيدا مي‌شود. ممانعت تا كي؟» علي شكوري‌راد، دبيركل حزب اتحاد ملت با انتشار توييتي نسبت به ايجاد مانع براي مردم اعتراض كرد. شكوري‌راد در اين توييت با انتخاب كليدواژه‌هاي تحريم، تلگرام و نظارت استصوابي از سه مانع در سه سطح ياد كرده است.

 

مراقب اظهارنظرها باشيم

«بايد مراقب اظهارنظرها بود! اگر بنده از روي علم حرف نزنم و اين حرف باطل من به نام #دين به ديگران منتقل شود، هر گناهي و هر خلافي صورت بگيرد من شريكم... بخش‌هايي از جلسه تفسير سوره مباركه حجرات/سي‌ام ارديبهشت‌ماه ۱۳۹۷» حساب توييتري منتسب به آيت‌الله بيات زنجاني از مراجع تقليد روز گذشته با انتشار ويديويي از جلسه تفسير اين مرجع عاليقدر، نسبت به مراقبت از اظهارنظرها هشدار داد.

روايت ناقص و مخدوش

«اگر قرار است پس از هر جلسه غير‌علني مجلس چند روايت ناقص و مخدوش و گزينش شده از آن جلسه داشته باشيم آيا بهتر نيست جلسه را علني برگزار كنيم.»

حسام‌الدين آشنا، مشاور رييس‌جمهوري كه توييت‌هاي پر‌كنايه او بسيار معروف شده است، نسبت به جلسه غير‌علني روز يكشنبه واكنش نشان داد. روايات مختلف از اين جلسه موجب آزردگي خاطر مشاور رييس‌جمهور شده و آشنا به همين دليل خواهان لغو جلسات غيرعلني مجلس شده است.

 

منتظر باشيم يا نه؟!

«#شهردار جديد #تهران گفته تا وقتي يك پرونده #فساد دقيقا رسيدگي نشود، خبري درز نخواهد كرد؛ عالي است. اما ممكن است بفرمايند براي برخي مديران دوره #قاليباف كه الان از مشاوران صاحب #ايران_مال هستند پرونده‌اي تشكيل شده كه منتظر خبري از آن
باشيم يا نه؟»

محمد مهاجري، فعال سياسي اصولگرا نسبت به سخنان افشاني، شهردار جديد تهران واكنش نشان داد. افشاني در مصاحبه‌اي گفته بود تا زماني كه رسيدگي به يك پرونده فساد انجام نشود، آن موضوع رسانه‌اي نخواهد شد. مهاجري ضمن استقبال از تصميم شهردار تهران از او خواسته است تا درباره يكي از پروژهاو برخي مشاوران صاحب پروژه توضيحاتي
ارايه دهد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون