• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4096 -
  • ۱۳۹۷ پنج شنبه ۳ خرداد

بنگاه‌ها

مباركه؛ حاصل تجربه، تفكر و مديريت

معاون وزير صنعت، معدن و تجارت و رييس هيات عامل سازمان توسعه و نوسازي معادن و صنايع معدني ايران (ايميدرو) به همراه اعضاي هيات مديره اين سازمان در نشستي با مديران شركت فولاد مباركه ضمن قدرداني از عملكرد گروه فولاد مباركــه گفت: تعالي فولاد مباركـــه حاصـــل تجربــه و تفكـــر مديريــــت و اراده كاركنــــان ايــن شركت است. وي با تاكيد بر اينكه فولاد مباركه نقش اساسي در ميزان و تنوع توليد محصولات فولادي كشور دارد، افزود: نوع محصولاتي كه در گروه فولاد مباركه توليد مي‌شود باعث حمايت از صنايع پايين دست مي‌شود.

مهدي كرباسيان كامل بودن زنجيره توليد در گروه فولاد مباركه را يكي از ويژگي‌هاي بارز اين مجموعه دانست و در اين خصوص گفت: در سياستگذاري‌هاي كلان كشور بايد به اين نكته اساسي و ظرفيت و توانمندي فولاد مباركه توجه ويژه شود. وي ضمن ارزشمند شمردن سرمايه‌گذاري فولاد مباركه در منطقه سنگان خراسان افزود: شركت فولاد مباركه بايد در ادامه مسير موفق خود به بهره‌برداري رساندن خط توليد كنستانتره در سنگان را نيز در اولويت امور خود قرار دهد. رييس هيات عامــــل ايميـــدرو ادامــــــه داد: سرمايه‌گذاري فولاد مباركه در برخي طرح‌هاي نيمه‌تمام يكي ديگر از اقدامات موثر مديريت اين شركت بوده است. اين در حالي است كه مشاهده مي‌كنيم شركت‌ها اكنون به خوبي در حال كار و سودآوري هستند.

 

حمايت بانك ملت از پروژه نفت ستاره خليج‌فارس

دكتر محمد بيگدلي، مديرعامل بانك ملت و مهندس عليرضا صادق‌آبادي، مديرعامل شركت ملي پالايش و پخش فرآورده‌هاي نفتي ايران در نشستي مشترك راه‌هاي تقويت همكاري‌هاي في‌مابين را بررسي كردند.

به گزارش روابط عمومي بانك ملت، مهندس عليرضا صادق‌آبادي، معاون وزير نفت و مديرعامل شركت ملي پالايش و پخش فرآورده‌هاي نفتي ايران در اين نشست كه با حضور بهمن اسكندري و سيدابوطالب ديبايي معاونان مديرعامل، حسن كمالوند مديركل انرژي و رييس شعبه مستقل مركزي بانك ملت و مدير مشتري مربوطه در ۲۶ ارديبهشت ماه سال جاري برگزار شد، از حمايت و همكاري اين بانك در بهره‌برداري از پروژه نفت ستاره خليج‌فارس و كمك به خودكفايي كشور در توليد بنزين، قدرداني كرد و خواستار توسعه روابط بين دو مجموعه شد.

دكتر محمد بيگدلي، مديرعامل بانك ملت نيز با اشاره به حسن ارتباط و قدمت همكاري ميان اين بانك و شركت ملي پالايش و پخش فرآورده‌هاي نفتي ايران در حوزه انرژي، توسعه و تقويت روابط في‌ما‌بين را در دستور كار اين بانك خواند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون