• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۴ خرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4097 -
  • ۱۳۹۷ شنبه ۵ خرداد

الو... اعتماد

به شهردار محترم تهران پيشنهاد مي‌كنم در دوره مديريت‌‌شان راه‌ها‌يي را پيش‌بيني كنند تا مردم بتوانند گلايه‌ها و نظرات‌شان را به گوش مديران شهر برسانند و مديران هم موظف باشند جواب شهروندان را بدهند. حقوق شهروندي با همين گام‌هاي كوچك محقق مي‌شود.

فرنوش صائب

به عنوان يكي از قديمي‌ترين فعالان مدني در حوزه محيط زيست كه هفته‌اي يكي، دو بار به سازمان حفاظت محيط زيست سر مي‌زنم متاسف شدم وقتي ديدم يكي از معاونان محترم سازمان دستور داده كارمندان زن و مرد در محيط جداگانه كار كنند. جناب معاون در حوزه خودشان كارهاي بسيار مهم‌تري مانند ساماندهي به دانشكده محيط زيست دارند و قاعدتا ايشان نبايد فرصت كند و به تفكيك جنسيتي بينديشد. (نام محفوظ)

به چند جايگاه پمپ بنزين در مركز شهر تهران مراجعه كردم كه هيچ‌كدام بنزين سوپر نداشتند.

گفتند به دليل كار نكردن كاميون داران در توزيع سوخت اختلال ايجاد شده. ديروز هم براي كاري در خيابان پيروزي بودم كه يكي از جايگاه‌ها در عوض بنزين عادي نداشت و مردم مجبور بودند بنزين سوپر استفاده كنند.

رضا سينايي 0078... 0912

امكانات تفريحي و زيرساخت‌هاي فرهنگي در اسلامشهر خيلي ضعيفند. استانداري تهران كه به شهرهاي اطراف پايتخت توجه نمي‌كند. شهرداري و شوراي شهر اسلامشهر هم كه هميشه از نبود بودجه مي‌نالند. همين بي‌توجهي‌ها باعث ميشه مردم براي يك تفريح ساده به تهران بيايند.

فاطمه اسلام‌كيش 5014... 0919

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون