• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4099 -
  • ۱۳۹۷ دوشنبه ۷ خرداد

شب‌هاي موسيقي در عمارت روبرو

مجموعه فرهنگي، هنري عمارت روبه‌رو در خرداد‌ماه ميزبان چند گروه موسيقي است.

به گزارش روابط عمومي مجموعه فرهنگي، هنري عمارت روبه‌رو، در خرداد ماه سال جاري چندين برنامه موسيقي‌ايي در اين مجموعه اجرا مي‌شود.

برنامه موسيقي الكترونيك با حضور نيما پور‌كريمي 9 خرداد ماه و در دو سانس 19 و 21 اجرا مي‌شود. قطعات اين موسيقي الكترونيك تجربي كاملا ديجيتال ساخته شده است.

كنسرت «پري ويو» به آهنگسازي پدرام بابايي پنجشنبه و جمعه 10 و 11 خرداد ماه ساعت 19 و 21 اجرا مي‌شود. اين برنامه با همراهي كوارتت‌زهي اجرا مي‌شود و مونا عباسي نوازنده ويولن، سياوش جعفري ويولن، نيكي يغمايي ويولا و سام برلياني به عنوان نوازنده ويولنسل اين گروه را همراهي مي‌كنند.

همچنين برنامه «پرفورمنس صدا» با همكاري مشترك موسسه پارافين و موسسه «آسترال‌اينداستريز» از كشور سوئد، 18 و 19 خرداد در سه سانس 18، 20 و 22 به روي صحنه مي‌رود. در اين برنامه «آنتوني لينل» يا همان «ابدولا راشيم» كه با موسيقي تكنو براي علاقه‌مندان شناخته‌شده است از كشور سوئد در اين برنامه شركت كرده و قصد دارد تلفيقي از موسيقي الكترونيك تجربي و تكنو را اجرا كند. همچنين عظيم فتحي و علي في با پروژه «المان» از ايران هم در اين برنامه حضور خواهند داشت.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون