• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4102 -
  • ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۰ خرداد

ويژه

آمادگي شهرداري براي كمك در اجراي احكام جايگزين

قدرت‌الله نوروزي، شهردار اصفهان به همراه مديركل زندان‌هاي استان اصفهان، از بنياد تعاون زندانيان استان اصفهان، زندان مركزي و كارگاه‌هاي حرفه‌آموزي بازديد كرد و با تاكيد بر جايگزين شدن احكام حبس براي زندانيان و لزوم آموزش مهارت‌هاي شغلي در فضاي زندان‌ها اعلام كرد: «شهرداري آمادگي دارد از زندانيان با مهارت در حوزه خدمات شهري استفاده كند. به جاي حبس و زندان مي‌توان احكام جايگزين صادر كرد چرا كه اگر اين رويكرد در كل كشور در پيش گرفته شود، ‌هم تنبيه اجتماعي را در پي خواهد داشت و هم بر تعداد زندانيان افزوده نمي‌شود.»

 

بهره‌برداري از 190 ميليارد تومان پروژه عمراني

ايرج مظفر، معاون عمران شهري شهرداري اصفهان گفت: «در هشت ماهه گذشته و در اين دوره از مديريت شهري، 190 ميليارد تومان پروژه عمراني به بهره‌برداري رسيده و 242 قرارداد با اعتبار بيش از 39 ميليارد تومان هم منعقد شده است.» او ادامه داد: «كل بودجه شهرداري اصفهان در سال جاري 3 هزار ميليارد تومان است كه حدود 950 ميليارد تومان آن بودجه هزينه‌هاي جاري و 2 هزار و 50 ميليارد تومان آن بودجه عمراني است.

 

آلوده‌كنندگان بايد هزينه آلودگي‌ها را پرداخت كنند

به گزارش اداره ارتباطات رسانه‌اي شهرداري اصفهان، قدرت‌الله نوروزي، شهردار اصفهان در بيست و هفتمين نشست از سلسله نشست‌هاي هم‌‌انديشي اصفهان فردا، با بيان اينكه محيط زيست سالم يكي از مسائل مهم حقوق بشري است، گفت: «امروزه حقوق بشر نسل سوم كه يكي از مصاديق آن موضوع محيط زيست است به عنوان مساله‌اي جدي در تمام كشورها مطرح است. اصل 50 قانون اساسي در ايران هم مي‌گويد در صورتي كه توسعه اقتصادي منجر به تخريب محيط زيست شود آن توسعه اقتصادي ممنوع است. محيط زيست و راهي كه براي توسعه پايدار وجود دارد بايد به گونه‌اي برنامه‌ريزي شود كه آيندگان را نيز مدنظر قرار بدهد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون