• ۱۴۰۳ سه شنبه ۸ خرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3196 -
  • ۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۳ اسفند

باخوانندگان

    يك مخاطب
مجلس پرداخت يارانه به ثروتمندان را همچنان مورد تاييد قرار داده در حالي كه با كمبود بودجه ناشي از فروش نفت، اين تصميم مجلس در واقع فشار مضاعفي است كه به دولت مي‌آيد. كاش نمايندگان، به موازات اين عمل، فرار مالياتي افراد پردرآمد را نيز تحت تصويب قوانين جامع در مجلس به سامان مي‌رساندند تا بخش ثروتمند جامعه توسط مجلس هم به زعم آنان حق‌شان را بگيرند و هم وظايف پرداختي‌شان را انجام دهند.
     6263-0938
ذخاير نفتي و ديگر نعمات خدادادي كه ما از آن برخورداريم با توانمندي‌هاي فكري كشورمان مي‌تواند منافع با آثار و بركات فراوان و بي‌بديل در سطح داخلي و بين‌المللي داشته باشد. بي‌شك اين حركت‌هاي جهادي به علت اينكه در راستاي ارزش و آرمان‌هاي اسلامي قرار گرفته‌اند از هر نوع ظلم، غصب، تجاوز و بي‌عدالتي عاري هستند.
    خواننده اعتماد
روزنامه‌اي كه هر روز مي‌خوانيم عضوي از خانواده‌مان مي‌شود. پس با دقت و وسواس مطالب را قبل از چاپ وارسي كنيد و اجازه ندهيد خداي نكرده سوءتفاهمات براي روزنامه مساله‌آفرين شود.
اعتماد: ضمن تشكر از شما خواننده محترم روزنامه حتما توجه و مرور مطالب را دوچندان خواهد كرد تا خداي نكرده سوءتفاهم و نگراني و خطايي رخ ندهد .

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها