• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4130 -
  • ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۹ تير

خبر

اطلاعيه بنياد تعاون سپاه درباره بدهي به شهرداري تهران

روابط عمومي بنياد تعاون سپاه در اطلاعيه‌اي هر گونه بدهي به شهرداري تهران را تكذيب كرد. در پي انتشار مطالبي در برخي رسانه‌ها مبني بر بدهي بنياد تعاون سپاه به شهرداري تهران، روابط عمومي اين بنياد در اطلاعيه‌اي اعلام كرد: مطابق مستندات موجود، بنياد تعاون سپاه هيچگونه بدهي به شهرداري تهران نداشته و مطالب منتشر شده در رسانه‌ها به نقل از رييس شوراي شهر تهران در اين خصوص تكذيب مي‌شود. در اين اطلاعيه همچنين آمده است: از رسانه‌ها و پايگاه‌هاي خبري كه مبادرت به درج اين ادعا كرده‌اند انتظار است طبق قانون به درج تكذيبيه نيز اقدام نمايند.

 

خيلي‌ها روحاني را تنها گذاشته و زخم‌زبان مي‌زنند

پرويز فتاح با اشاره به اينكه حرف اين است كه شورا اسلامي شهر تهران، شهرداري و كميته‌ امداد امام خميني(ره) مسوول هستند و مي‌توانند در كنار يكديگر موفق عمل كنند، بيان‌ كرد: برخي از اعضاي شوراي شهر تهران انتقاد داشتند كه ما با دولت زاويه داشته باشيم، اما بايد اين را اعلام كنم كه ما درباره دولت‌ها قضاوت نمي‌كنيم، اما لازم به ذكر است كه كميته‌ امداد در كنار روحاني است و در حال‌ حاضر نيز شرايط به گونه‌اي است كه خيلي‌ها روحاني را تنها گذاشته‌اند و زخم زبان مي‌زنند، ولي ما به عنوان كميته‌ امداد در كنار دولت هستيم، چرا كه دولت، مردم است و خيالتان در اين خصوص راحت باشد.

وي گفت‌: انصافا دولت آنچه را كه در توان داشته، انجام داده است و همين ديروز نامه‌اي به امضاي نوبخت و ربيعي ابلاغ شد كه بر اساس آن ۱۴ درصد به دريافتي مددجويان از تير ماه به بعد ‌اضافه مي‌شود.

 

دفاع دبيركل موتلفه از روحاني

محمدنبي حبيبي با تجليل از مواضع اخير رييس‌جمهور گفت: آقاي روحاني گفته است اگر نفت ايران صادر نشود هيچ نفتي از خليج فارس صادر نخواهد شد؛ شايد اين موضع‌گيري براي تضمين فروش نفت ايران باشد اما جمهوري اسلامي همواره نشان داده است براي حفاظت از منافع ملي خود از همه ابزارها استفاده مي‌كند. حبيبي با اشاره به موضع هفته گذشته فعالان سياسي و رسانه‌اي در دفاع از مواضع انقلابي رييس‌جمهور و نيز موضع قاطع سردار سليماني در اين باره گفت: امروز اتحاد ملت ايران براي مقابله با توطئه‌هاي امريكا بيش از هر زمان ديگر است. امروز بين دولت و ملت در برخورد با شرارت دشمنان هيچ اختلافي نيست. لذا با تكيه به نيروي لايزال الهي در برابر توطئه‌هاي غرب مي‌ايستيم و حق خود را با قدرت مي‌گيريم. اميد داشتن به اجراي حداقلي تعهدات برجامي اروپا هيچ مشكلي را حل نمي‌كند. امريكا دنبال فروپاشي اقتصاد ايران است و اعلام كرده اين كار را از طريق تشديد تحريم‌ها به منصه ظهور خواهد رساند. امريكا بايد بداند اين آرزو را به گور خواهد برد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون