• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4158 -
  • ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۱ مرداد

خبر

انهدام يك تيم تروريستي در شمال‌غرب كشور

قرارگاه حمزه سيدالشهدا (ع) نيروي زميني سپاه از انهدام يك تيم تروريستي و هلاكت 11 تروريست كه قصد نفوذ از منطقه شمال‌غرب كشور را داشتند، خبر داد.

به گزارش مهر، روابط عمومي قرارگاه حمزه سيدالشهدا (ع) نيروي زميني سپاه در اطلاعيه‌اي اعلام كرد: شب گذشته يك تيم مجهز تروريستي وابسته به استكبار جهاني و سرويس‌هاي اطلاعاتي بيگانه كه قصد نفوذ به كشور از منطقه مرزي اشنويه براي ايجاد ناامني و انجام اقدامات خرابكارانه را داشت در كمين رزمندگان غيور و شجاع قرارگاه حمزه سيدالشهدا (ع) نيروي زميني سپاه گرفتار و طي درگيري سنگين 11 نفر از تروريست‌ها به هلاكت رسيده و تعداد ديگري نيز زخمي شدند.

اين اطلاعيه افزوده است: با انهدام اين تيم تروريستي مقادير قابل‌توجهي سلاح، مهمات و تجهيزات ارتباطي ضبط و به دست رزمندگان اسلام افتاده است.

 

درخواست حزب ندا از دادستان‌كل براي ورود به موضوع استيضاح ربيعي

حزب نداي ايرانيان در نامه‌اي از دادستان كل كشور خواست تا صحت ‌و سقم ادعاهاي مطرح شده در جلسه استيضاح علي ربيعي را بررسي كرده و نتيجه را اعلام كند. به گزارش ايلنا، در بخش‌هايي از اين نامه آمده است: اعضاي حزب نداي ايرانيان با قلبي رنجيده از وقايع و مكالمه‌هاي رخ‌ داده در چهارشنبه سياه مجلس شوراي اسلامي بر خود وظيفه مي‌دانند به عنوان نماينده بخشي از مردم شريف ايران اسلامي، درخصوص بررسي عملكرد كارگزاران نظام، از آن مقام محترم برمبناي قانون اساسي درخصوص بررسي حرمت رشا و ارتشا درخواست پيگيري نمايد.

از آنجايي ‌كه حوادث رخ ‌داده طي استيضاح وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي در صحن علني مجلس شوراي اسلامي موجب وهن مجلس گرديد تا آنجا كه ساحت مجلس كه جايگاه عقلانيت و گفت‌وگو و ارايه ادله براساس مستندات است به محلي جهت نزاع‌ها و بده بستان‌هاي سياسي تبديل گشت، حزب نداي ايرانيان ضمن ابراز تاسف از اين رخداد كه در وهله اول فارغ از صحت يا عدم صحت ادعاي طرفين، اعتماد مردم صبور ايران را نشانه گرفته است از آن مقام محترم درخواست مي‌نمايد كه براساس وظيفه قانوني و شرعي خود وارد ميدان شده و از وزير و معاون وزير تا نمايندگان مجلس و مديران دولتي رده‌هاي مختلف، صحت‌وسقم ادعاهاي مطرح شده را بررسي نموده و جهت تنوير افكار عمومي و گسترش عدالت اجتماعي و التيام ثلمه شديد وارد شده به پيكره اعتماد عمومي كه پير و جوان و خرد و كلان را متاثر و متالم نموده، گزارش مبسوطي به محضر مردم شريف و عدالتخواه ايران اسلامي ارايه نماييد.

 

«حق‌شناس» رييس كميته انتخابات حزب اعتماد ملي شد

اسماعيل گرامي‌مقدم، سخنگوي حزب اعتماد ملي در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاري فارس با اشاره به جلسه روز گذشته شوراي مركزي حزب متبوع خود گفت: در اين جلسه ۴۲ نفر از اعضاي شوراي مركزي حزب حضور داشتند كه يكي از بالاترين حضورهاي اعضاي شوراي مركزي حزب بود.

وي درباره انتخاب روساي كميته‌ها و شاخه‌هاي حزب اعتماد ملي گفت: شوراي مركزي، پيشنهادات الياس حضرتي- قائم‌مقام دبيركل حزب- مبني بر تعيين روساي كميته‌ها به ده رييس شاخه و ده رييس كميته راي دادند تا كميته‌ها و شاخه‌هايي كه امور اجرايي حزب را به عهده دارند فصل جديدي از فعاليت‌ حزب را آغاز كنند.

سخنگوي حزب اعتماد ملي با اشاره به فعاليت‌هاي انتخاباتي حزب متبوع خود گفت:
در راستاي انتخابات ۹۸ و بعد ۱۴۰۰ بايد سازمان انتخابات خودمان را بازسازي كنيم و يكي از كميته‌هايي كه در جلسه اخير شوراي مركزي، انتخابات آن برگزار شد، رييس كميته انتخابات بود كه محمدجواد حق‌شناس به اين سمت انتخاب شد.

 

تشكيل حزب رهروان براي حضور لاريجاني در انتخابات 1400 نيست

سخنگوي فراكسيون مستقلين مجلس گفت: فلسفه تشكيل حزب رهروان براي زمينه‌سازي حضور لاريجاني در انتخابات رياست‌جمهوري نيست. مهرداد بائوج‌لاهوتي سخنگوي فراكسيون مستقلين مجلس شوراي اسلامي، درباره گمانه‌زني‌ها مبني بر محوريت علي لاريجاني بر حزب رهروان، اظهار كرد: تاكنون اعضاي اين حزب مشخص نشده است و دوستان در حال پايه‌ريزي حزبي تحت عنوان رهروان هستند. لاريجاني قطعا در حزب رهروان حضور دارد و وي مي‌تواند يكي از مهره‌هاي اصلي اين حزب باشد. لاهوتي درباره تلاش‌هاي لاريجاني براي حضور ناطق‌نوري به عنوان پدر معنوي حزب رهروان گفت: مطلبي در رابطه با حضور حجت‌الاسلام ناطق‌نوري در حزب رهروان نشنيده‌ام، اما در صورت حضور وي وزن سياسي و مقبوليت حزب به شكل قابل‌توجهي افزايش مي‌يابد.

وي در رابطه با اظهارنظر برخي شخصيت‌هاي اصلاح‌طلب و اصولگرا مبني بر اينكه مستقلين حاصل ريزش اين دو جريان هستند، اظهار كرد: اعضاي فراكسيون مستقلين شخصيت‌هاي فراجناحي بوده كه منافع ملي كشور را با هيچ چيز معاوضه نمي‌كنند.

وي با اشاره به اينكه در برخي كشورها مردم به احزاب و نه به افراد راي مي‌دهند، گفت: گمانه‌زني‌هاي برخي رسانه‌ها مبني بر حضور لاريجاني در انتخابات 1400 بسيار زودهنگام است، رييس مجلس فردي حساب‌گر بوده كه در صورت احساس تكليف قطعا در انتخابات حاضر مي‌شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون