• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4165 -
  • ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۹ مرداد

رهبري

رهبر انقلاب در حكم انتصاب حجت‌الاسلام محمد قمي به رياست سازمان تبليغات اسلامي تاكيد كردند:

لزوم تبيين نوآورانه معارف اسلامي و مقابله با تهاجمات فكري و تبليغي

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي در حكمي حجت‌الاسلام آقاي شيخ محمد قمي را به رياست سازمان تبليغات اسلامي منصوب كردند. به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني دفتر مقام معظم رهبري، متن حكم رهبر انقلاب اسلامي به اين شرح است:

بسمه‌تعالي

جناب حجت‌الاسلام آقاي شيخ محمد قمي دامت توفيقاته

اكنون كه سازمان تبليغات اسلامي پس از يك دوره طولاني به مديريت جناب حجت‌الاسلام آقاي سيدمهدي خاموشي به رشد و توسعه كمّي و كيفي قابل توجه نائل گشته است، با تشكر از زحمات و تلاش‌ها و خدمات متراكم ايشان، جنابعالي را كه بحمدالله از دانش و ابتكار و انگيزه و نشاط جواني برخورداريد به رياست اين سازمان منصوب مي‌كنم.

سازمان تبليغات اسلامي يكي از مهم‌ترين رويش‌هاي انقلاب اسلامي است كه با تصميمي روشن‌بينانه و ژرف‌نگرانه با هدف تبليغ و عرضه انديشه تابناك اسلام ناب محمدي (صلوات‌الله عليه و آله) به جامعه انقلابي به ويژه جوانان جوياي حقيقت و معرفت، شكل گرفت. اين سازمان بحمدالله طي حدود ۴ دهه اخير منشأ خدمات و بركاتي بوده است و امروز ضرورت وجودي آن نه تنها كاهش نيافته بلكه ضريبي فزاينده يافته است.

تبيين و عرضه فكر و فرهنگ و معارف اسلامي با توجه به نيازهاي روز و با نوآوري در ادبيات و روش‌ها بگونه‌اي كه بر جان و دل مخاطبان بنشيند و وجود آنان را از كوثر حقيقت دين سيراب نمايد، رسالت بسيار مهم اين سازمان است.

رسالت ديگر اين سازمان رصد و مقابله هوشمندانه با تهاجمات فكري و فرهنگي و تبليغي و رسانه‌اي دشمنان دين و انقلاب و كشور است. دشمناني كه نه امروز بلكه از چند دهه پيش، هويت و شخصيت و باور و رفتار و سبك زندگي اسلامي- ايراني مردم خصوصا جوانان را هدف قرار داده و با شيوه‌ها و ابزارهاي متكي به فناوري‌هاي ارتباطي و رسانه‌اي اعم از هنر و سينما و فضاي مجازي و غيره، درصدد تهي كردن انقلاب از عقبه ديني و ايماني و مردمي آن مي‌باشند.

در اين مسير نوراني و بالنده، توفيق شما را از درگاه حضرت احديت (جل و علا) خواستارم و شما را به تقواي الهي و سعه صدر، استفاده از ظرفيت‌هاي موجود و جذب همكاران فهيم و پر انگيزه و بهره‌گيري از انديشه‌ها و روش‌ها و ابزارهاي كارآمد و موثر توصيه مي‌نمايم.

لازم است مسوولان كشور و نهادهاي مختلف اين سازمان را در انجام هر چه بهتر مسووليت‌هاي مهم خود ياري كنند.

سيدعلي خامنه‌اي

۲۸ مرداد ۱۳۹۷

 

 

تسليت رهبر انقلاب براي درگذشت برادر شمخاني

رهبر انقلاب در پيامي درگذشت برادر امير دريابان علي شمخاني را تسليت گفتند. متن اين پيام به اين شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحيم

امير دريابان علي شمخاني دامت توفيقاته

درگذشت برادر گرامي‌تان را به جنابعالي و ساير بازماندگان محترم و خاندان مصاب تسليت مي‌گويم و رحمت و غفران الهي را براي آن مرحوم مسالت مي‌نمايم.

سيدعلي خامنه‌اي

۲۸ مرداد ۱۳۹۷

 

 

با حكم فرمانده معظم كل قوا

امير سرتيپ نصيرزاده به فرماندهي نيروي هوايي ارتش منصوب شد

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي در حكمي امير سرتيپ خلبان عزيز نصيرزاده را به فرماندهي نيروي هوايي ارتش جمهوري اسلامي ايران منصوب كردند.

متن حكم فرمانده كل قوا به اين شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحيم

امير سرتيپ خلبان عزيز نصيرزاده

بنا به پيشنهاد فرمانده كل آجا و نظر به تعهد و شايستگي و تجارب ارزنده، شما را به سمت فرمانده نيروي هوايي ارتش جمهوري اسلامي ايران منصوب مي‌كنم.

اهتمام به تربيت و به‌كارگيري مدبرانه خلبانان ورزيده و تجهيزات با توسعه نهضت قطعه‌سازي، به‌روزداري آموزش‌ها توأم با انتقال دانش علمي و فني به قشر جوان، ارتقاي توان و آمادگي‌هاي رزم و تعالي معنوي و بصيرتي و توجه به نيازهاي معيشتي كاركنان با رويكرد ساخت نيروي هوايي تراز نظام و انقلاب اسلامي، در تعامل اثربخش و هم‌افزا با مجموعه بزرگ ارتش جمهوري اسلامي ايران و بخش‌هاي ذي‌ربط لشكري و كشوري مورد انتظار است.

از تلاش‌ها و خدمات ارزنده امير سرتيپ حسن شاه‌صفي در دوره مسووليت تشكر مي‌كنم.

سعادت همگان را از خداوند متعال خواهانم.

سيدعلي خامنه‌اي

۲۸ مرداد ۱۳۹۷

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون