• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4173 -
  • ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۱ شهريور

غيب‌پرور، رييس سازمان بسيج مستضعفين:

در شرايط فعلي انقلاب را تنها نمي‌گذاريم

نشست خبري رزمايش سراسري اقتدار عاشورايي بسيج روز گذشته با حضور سردار غلامحسين غيب‌پرور رييس سازمان بسيج مستضعفين برگزار شد. سردار غيب‌پرور در اين نشست با اشاره به نامگذاري اين رزمايش به نام پيامبر اسلام اظهار كرد: در اين رزمايش تعداد ۷۰۱۴ گروه جهادي با جمعيتي بالغ بر ۱۵۰ هزار نفر كارهاي جهادي خود را شروع كردند و ظرف ۲۴ ساعت گذشته اتفاقات بسيار خوبي رخ داده است.

وي افزود: ما گروه‌هاي جهادي كه يكي از بركات انقلاب اسلامي است را با يك هماهنگي در كنار هم قرار داديم و از ديروز سه استان اردبيل، قم و كهگيلويه و بويراحمد رزمايش خود را انجام دادند و امروز كه نوبت استان زنجان و خراسان شمالي است، اين رزمايش در سراسر كشور ادامه خواهد داشت. رييس سازمان بسيج مستضعفين تاكيد كرد: رزمايش ما در مرحله اول از نوع شهري است و تا ۲۹ شهريور ادامه پيدا مي‌كند اما بعد از اين تاريخ ما يك توقف چند‌ روزه به مناسبت رژه ۳۱ شهريور و تاسوعا و عاشورا خواهيم داشت و سپس يك رزمايش بيش از هفت هزار نفره انجام خواهد شد. غيب‌پرور با اشاره به حضور يكصدهزار نفري بسيجيان در تهران گفت: اميدواريم اين حضور در كنار حضور ششصدهزار نفري ساير بسيجيان در سراسر كشور يك نقطه اتكا براي كشور باشد. وي با بيان اينكه ما در شرايطي كه انقلاب نياز به دفاع داشته باشد، همه در كنار هم خواهيم بود، گفت: ما در اين شرايط انقلاب را تنها نمي‌گذاريم و همه بدون توجه به مسائل جناحي و سياسي پشت سر رهبري و كنار هم قرار خواهيم گرفت. وي ادامه داد: ما در مبارزه با محتكران به ميدان آمده‌ايم. آماري كه امروز صبح به من دادند 1171 ميليارد تومان حجم كالاهاي كشف شده و احتكار شده است كه بيشترين آن به آهن و فلزات مربوط مي‌شود و بعد مواد خوراكي و سپس لوازم خانگي در راس اين فهرست قرار گرفته است.

رييس سازمان بسيج مستضعفين تاكيد كرد: هم مسوولان مربوطه در دولت محترم و هم مسوولان تعزيرات با ما به يك قراردادي رسيدند كه اين كالاهاي احتكار شده با هماهنگي به بازار باز گردد، البته ما نه ادعا داريم همه مشكلات را خودمان مي‌توانيم، حل كنيم و نه مي‌گوييم اين كار را به تنهايي قرار است، انجام دهيم. وي با اشاره به راه‌اندازي گشت‌هاي محله‌محور گفت: ما اين گشت‌ها را هفت، هشت ماهي است آغاز كرده‌ايم و معتقديم اين گشت‌ها، ايست‌هاي بازرسي را پوشش مي‌دهد، چرا كه به نظر مي‌رسيد نگراني‌هايي در مورد ايست بازرسي‌هاي كف خيابان، براي مردم وجود دارد و به همين دليل گشت‌هاي محله‌محور را مورد تاكيد قرار داديم و براي آن نام «شبكه نخبگان رضويون» را در نظر گرفته‌ايم و بازخوردهاي خوبي هم تاكنون داشته است.

غيب‌پرور در پايان در پاسخ به اين پرسش كه آيا نامه‌اي كه به رييس‌جمهور نوشته است با پاسخي از سوي دولت همراه شده يا خير، اظهار كرد: من دو نامه به ايشان نوشته‌ام كه پاراف هم شده اما اقدام جدي متاسفانه صورت نگرفته است. به هرحال همان‌طور كه هفته گذشته هم گفتم بسيج براي نظام است و امروز روزي است كه بسيج مي‌تواند وارد ميدان شود. توانمندي بسيج آن‌قدر هست كه دولت را كمك كند. البته در مورد تعزيرات همان‌طور كه گفتم تفاهمنامه نوشته شده اما در بعد ميداني دوست داريم كه زودتر وارد عمل شويم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون