• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4173 -
  • ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۱ شهريور

بنگاه‌‌ها

احياي گــروه ملي صنعتي فولاد ايران با كمك بانك ملي ايران

مديرعامل گــروه ملي صنعتي فولاد ايران با تاكيد بر اينكه توليد محصولات اين بنگاه با دريافت مواد اوليه آغاز شده است، گفت: با از سرگيري توليد محصولات، گروه ملي صنعتي فولاد به روزهاي اوج خود برمي‌گردد. كسري غفوري در گفت‌وگو با روابط عمومي بانك ملي ايران با بيان اينكه اين بنگاه اقتصادي پس از واگذاري به بانك ملي ايران به عنوان مطالبات ناشي از بدهي‌هاي گروه امير منصور آريا با مشكلات متعددي مواجه شده بود، گفت: در دوره جديد مديريت اين بنگاه، با دستور مديرعامل بانك ملي ايران نقاط بحراني و چالش‌هاي اساسي فعاليت آن شناسايي شد.

وي افزود: گــروه ملي صنعتي فولاد ايران روزانه دو هزار تن مواد اوليه دريافت و آن را به محصولات نهايي تبديل مي‌كند، در نتيجه عملا فعاليت مجدد اين بنگاه بزرگ اقتصادي آغاز شده است.

 

با حمايت «به‌پرداخت‌ملت» صورت گرفت

افتتاح باشگاه كسب و كار دانش بنيان

باشگاه كسب وكارهاي دانش بنيان با نام اختصاري باكس با حمايت مالي شركت به‌پرداخت‌ملت و با حضور معاون علمي و فناوري رييس‌جمهوري به صورت رسمي گشايش يافت.

به گزارش روابط عمومي بانك ملت، سورنا ستاري معاون رييس‌جمهوري در مراسم آغاز به كار اين باشگاه كه با مشاركت دانشگاه صنعتي شريف راه‌اندازي شده است، با قدرداني از شركت به‌پرداخت‌ملت بابت كمك به راه‌اندازي اين مركز علمي، اظهار داشت: اين مركز، مركزي براي تزريق نوآوري به كشور است و بخش خصوصي را به صورت جدي، وارد كار علمي مي‌كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون