• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4178 -
  • ۱۳۹۷ شنبه ۱۷ شهريور

وزير صنعت:

احتكار خودرو كذب است

وزير صنعت، معدن و تجارت در بازديد از شركت ايران‌خودرو تبريز گفت: تمامي خودروهايي كه در پاركينگ اين شركت وجود دارد، به فروش رسيده است و خودروهاي پيش‌فروش شده بايد در اسرع وقت، رفع نقص شده و به مالكين تحويل داده شود.

به گزارش ايكوپرس و به نقل از روابط عمومي ايران‌خودرو تبريز، دكتر محمد شريعتمداري وزير صنعت، معدن و تجارت در بازديد از اين مجموعه، عملكرد ايران‌خودرو تبريز را بسيار خوب و مثبت ارزيابي كرد و گفت: مطرح كردن بحث ظن به احتكار خودرو در اين شركت غير‌كارشناسي و غير‌حرفه‌اي است. در بحث خودروهاي پرتيراژ هيچ مشكل خاصي وجود نداشته است و وقفه در تحويل خودرو‌ها بيشتر به دليل عدم تامين قطعات مربوط به موارد ايمني و الكترونيكي خودرو‌ها بود كه عمدتا وارداتي هستند. به زودي اين قطعات تامين و تحويل و عرضه خودرو‌ها آغاز خواهد شد.

وي ادامه داد: اميدواريم با تسريع در روند قضايي و تامين قطعات مورد‌نياز به‌زودي روزانه ۵۰۰ خودرو توليدي اين شركت تحويل مشتريان عزيز شود. ايران‌خودرو تبريز از جمله مراكز خودروساز مطرح در سطح كشور و استان آذربايجان شرقي است و از پتانسيل و ظرفيت‌هاي بسيار‌خوبي براي توليد خودروهاي روز داخلي برخوردار است.

وي افزود: صنايع بزرگي همچون اين مجموعه كه زمينه توليد، اشتغال و كارآفريني را فراهم ساخته و باعث رونق اقتصادي مي‌شوند بايد مورد حمايت مسوولان قرار گيرد.

وزير صنعت با اشاره به اينكه زيرساخت‌هاي لازم جهت ايجاد سالن رنگ و بدنه در اين شركت وجود دارد، ابراز‌اميدواري كرد: ان‌شاء‌الله با راه‌اندازي خط رنگ و بدنه شاهد شكوفايي صنعت خودرو شمال غرب كشور خواهيم بود. با توجه به روند كاهش قيمت خودرو در بازار، با عرضه اين خودروها، شاهد تثبيت قيمت‌ها در بازار خواهيم بود.

وي در پايان با اشاره به اينكه توليد بالغ بر يك‌ميليون و ۵۰۰ هزار خودرو در كشور كه بخش اعظم آن در ايران‌خودرو توليد مي‌شود، گفت: وجود تعداد معدودي خودروي ناقص در پاركينگ خودروسازها به منزله احتكار نيست و نبايد صنايعي را كه زمينه‌ساز توليد و اشتغال و كارآفريني هستند، مورد بي‌مهري قرار داد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون