• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4179 -
  • ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۸ شهريور

سوپرجام همچنان دردسرساز است

راي اخير كميته استيناف و اعلام قطعي شدن قهرماني پرسپوليس در سوپرجام ايران باعث شده تا آبي‌ها وارد گود شوند و هر‌چه از دست‌شان برمي‌آيد براي برگرداندن اين راي انجام دهند. مديرعامل اين باشگاه تهديد كرده كه به دادگاه CAS شكايت مي‌برد و حق باشگاهش را از مسوولان مي‌گيرد. معلوم نيست استقلال در اين راستا اقدامي انجام داده باشد يا نه، اما حداقل از نظر رسانه‌اي آنها ساكت نيستند و هر روز به روشي جديد سعي مي‌كنند به فدراسيون فوتبال فشار وارد كنند. هرچند رييس كميته انضباطي ديروز تاييد كرد كه جام قهرماني پرسپوليس به زودي به اين تيم اهدا خواهد شد و آنها منتظر راي دادگاه خارجي نيستند و اگر راي آن دادگاه چيزي غير از نظر كميته انضباطي و استيناف بود، آن موقع راهي ديگر را در پيش مي‌گيرند.

كميته پيشكسوتان باشگاه استقلال طي اطلاعيه‌اي نسبت به صدور راي سوپر جام از سوي كميته استيناف فدراسيون فوتبال واكنش نشان داد. متن اين اطلاعيه به شرح زير است:

«اقدام عجيب كميته انضباطي و در ادامه كميته استيناف فدراسيون فوتبال ايران در اعلام نتيجه سه بر صفر ديدار سوپر جام اتفاقي نيست كه بتوان به سادگي از آن گذشت. علامت سوال بزرگي كه وجود دارد، اين است چطور سه روز قبل از برگزاري بازي، يك تيم را بازنده اعلام مي‌كنند؟ باشگاه استقلال فقط به دنبال تغيير زمان برگزاري بازي بود و در اين راستا چهار نامه به فدراسيون و سازمان ليگ ارسال كرد.

كميته پيشكسوتان باشگاه استقلال ضمن حمايت از صحبت‌هاي آقاي اميرحسين فتحي سرپرست باشگاه در خصوص راي كميته استيناف، از ايشان مي‌خواهد مانند روز‌هاي اخير بر موضع بر‌حق باشگاه استقلال پافشاري كرده و اين موضوع را به طور كامل پيگيري كند. پيشكسوتان، همسو با هواداران باشگاه استقلال در راه احقاق حق باشگاه از هيچ تلاشي دريغ نخواهند ورزيد.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون