• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4181 -
  • ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۰ شهريور

خبر

تعداد استانداران بازنشسته
اعلام شده دقيق نيست

سخنگوي وزارت كشور تاكيد كرد: تعداد و اسامي استانداران، معاونان و فرمانداران مشمول قانون منع به‌كارگيري بازنشستگان كه در رسانه‌ها مطرح شده، دقيق نيست. به گزارش فارس، سيد سلمان ساماني در واكنش به انتشار برخي اخبار در رسانه‌ها مربوط به استانداران، معاونان و فرمانداران مشمول قانون منع به‌كارگيري بازنشستگان در توييتر خود نوشت: تعداد و اسامي استانداران، معاونان و فرمانداران مشمول قانون منع به‌كارگيري بازنشستگان كه تاكنون در رسانه‌ها مطرح شده است، دقيق و منطبق با واقعيت نيست، پس از ابلاغ قانون و انطباق پرونده اداري - استخدامي افراد با آن، مصاديق را اعلام خواهم كرد.

اتهام فساد اخلاقي اعضاي شوراي شهر بابل اثبات نشده است

عضو كميسيون شوراهاي مجلس با اشاره به موضوع دستگيري برخي اعضاي شوراي اسلامي شهر بابل در رابطه با اتهام فساد اخلاقي، گفت: اين موضوع در مراحل مقدماتي و در حد اتهام است و هنوز هيچ اتهامي اثبات نشده اما متاسفانه نام و تصوير اين افراد منتشر شده است. پروانه مافي به ايلنا گفت: به اين علت كه در تعطيلات مجلس هستيم و امكان پيگيري موضوع از طريق كميسيون ميسر نيست شخصا موضوع را رصد مي‌كنم و پيگير مباحث هستم. نماينده تهران در مجلس شوراي اسلامي گفت: همچنين پيگير هستم تا پس از پايان تعطيلات، در نخستين جلسه كميسيون شوراها كه احتمالا اوايل مهر برگزار شود، اين موضوع را دردستور كار قرار دهيم.

انتشارفيش حقوقي نمايندگان

يك عضو هيات‌رييسه مجلس شوراي اسلامي تصميم جديد اين هيات براي در دسترس قرار دادن فيش حقوقي نمايندگان را تشريح كرد. احمد اميرآبادي در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري تسنيم با اشاره به ايجاد سامانه متمركز فيش حقوق و دستمزد كاركنان، گفت: طبق مصوبه هيات‌رييسه مجلس قرار شده كه مجلس نيز به اين سامانه بپيوندد. وي با اشاره به جزييات تصميم هيات‌رييسه مجلس مبني بر پيوستن مجلس به سامانه حقوق و دستمزد كاركنان، اظهار داشت: طبق اين تصميم مقرر شده كه فيش حقوقي نمايندگان مجلس از پايان شهريور ماه امسال، به طور مستقيم در سامانه حقوق و دستمزد كاركنان قرار گيرد. اميرآبادي در پايان خاطرنشان كرد: تاكنون حدود 18 دستگاه به سامانه متمركز فيش حقوق و دستمزد كاركنان پيوسته‌اند كه از ديگر دستگاه‌ها نيز انتظار مي‌رود، جهت شفاف‌سازي و جلب اعتماد عمومي به اين سامانه بپيوندند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون