• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4181 -
  • ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۰ شهريور

تقدير بانك‌ پاسارگاد از مدال‌آوران بازي‌هاي آسيايي

بانك ‌پاسارگاد به عنوان تنها حامي ورزش كشتي كشور از مدال‌آوران كشتي آزاد و فرنگي ايران در مسابقات آسيايي 2018 تقدير كرد.

به گزارش روابط‌عمومي بانك ‌پاسارگاد، طي مراسمي در خانه كشتي عبدالله موحد و با حضور رسول خادم رييس فدراسيون كشتي، مجيد قاسمي مديرعامل بانك‌ پاسارگاد، جمعي از مديران فدراسيون و بانك، كشتي‌گيران و كادر فني از مدال‌آوران كشتي آزاد و فرنگي در مسابقات آسيايي 2018 با اهداي جوايز نقدي و لوح يادبود، قدرداني شد.

بر اساس اين خبر، در اين مراسم رسول خادم ضمن قدرداني از دكتر قاسمي و ساير مديران بانك‌ پاسارگاد به عنوان حاميان صميمي ورزش ملي كشور گفت: بنده به عنوان مسوول فدراسيون كشتي گواهي مي‌دهم در روزگار سخت و پرفراز و نشيبي كه خانواده كشتي تجربه كرده است، به‌ويژه در روزهاي اخير، خانواده بزرگ بانك ‌پاسارگاد كه با وجود جمع عظيمي از مردم عزيزمان يك خانواده چند ميليوني است، لحظه به لحظه كنار كشتي بودند و حمايت خود را از ورزش ملي كشور دريغ نكردند. از طرف جامعه كشتي از اين حمايت صميمانه و خالصانه كمال تشكر را دارم.

مديرعامل بانك‌ پاسارگاد:

كشتي، بخش مهمي از فرهنگ ما است

دكتر قاسمي، مديرعامل بانك‌ پاسارگاد نيز با بيان اينكه افتخار مجموعه بانك‌ پاسارگاد اين است كه از كشتي به عنوان ورزش ملي ايران حمايت مي‌كند، خطاب به قهرمانان كشتي گفت: من به عنوان يك شهروند و عضوي كوچك از جامعه پرافتخار ايران اسلامي، وقتي شما به قهرماني مي‌رسيد و پرچم ملي ايران را به دوش مي‌كشيد، در برابر اين بزرگي تعظيم مي‌كنم و به‌خاطر اين عظمتي كه شما خلق مي‌كنيد به درگاه خداوند بزرگ شكرگزار هستم. وي ادامه داد: شما مي‌دانيد كه دعاي 82 ميليون نفر ايراني و آنهايي كه در سطح دنيا به جمهوري‌اسلامي دل داده‌اند، پشتوانه توفيقات شما است. اين نعمت بزرگي است كه خداوند به شما داده است تا بتوانيد ايران و ايراني را سرافراز كنيد. دكتر قاسمي افزود: آنچه بانك‌ پاسارگاد براي ورزش كشتي كشور انجام داده است از روي عشق، علاقه و احساس مسووليت بوده است. يكي از مهم‌ترين بحث‌هاي ما در اين بانك، مسووليت فرهنگي است و شما بخش مهمي از فرهنگ و تاريخ ملي ما هستيد. كشتي در ورزش جهان با نام ايران شناخته شده است.

مديرعامل بانك‌ پاسارگاد خاطرنشان كرد: بانك ‌پاسارگاد در حدود 7.5 ميليون نفر ذي‌نفع، اعم از سهامدار و سپرده‌گذار دارد. علاوه بر اين در گروه مالي پاسارگاد در حدود 350 هزار نفر مشغول به كار هستند. تنها در شركت بيمه پاسارگاد، 45 هزار نفر اشتغال ايجاد شده است. قهرمانان كشتي كشور در چنين خانواده بزرگي جايگاهي ويژه دارند.

وي در پايان ضمن اظهار اميدواري از بهره‌برداري هر چه سريع‌تر آكادمي كشتي كه توسط بانك ‌پاسارگاد در حال احداث است اين قول را به قهرمانان تيم ملي كشتي كشور داد كه پاداشي بيشتر از دوره قبل از سوي اين بانك‌ به مدال‌آوران كشتي در مسابقات المپيك ۲۰۲۰ اهدا شود.

گفتني است بانك ‌پاسارگاد در اين مراسم به قهرمانان كشتي آزاد و فرنگي ايران كه در بازي‌هاي آسيايي جاكارتا موفق به كسب مدال طلا شده‌ بودند، هر كدام مبلغ 120 ميليون تومان، به ۳ مدال‌آور برنز كشتي آزاد و فرنگي ايران در اين بازي‌ها هر كدام مبلغ 50 ميليون تومان و به هر يك از مربيان تيم مبلغ 80 ميليون تومان اهدا كرد. به اعضاي كادر فني تيم ملي كشتي نيز جوايزي اهدا شد.

همچنين احد پازاج، مدير تيم ملي كشتي فرنگي به نمايندگي از فدراسيون كشتي و كشتي‌گيران با اهداي مدال و تنديس از تنها حامي مالي كشتي كشور تقدير كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون