• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4185 -
  • ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۵ شهريور

خبر

تسليت رهبر انقلاب به مناسبت درگذشت حجت‌الاسلام‌ اشرفي

رهبر معظم انقلاب اسلامي در پيامي درگذشت عالم جليل‌ حجت‌الاسلام والمسلمين آقاي حاج شيخ مرتضي اشرفي شاهرودي را تسليت گفتند. متن پيام حضرت آيت‌الله خامنه‌اي به اين شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحيم

درگذشت عالم جليل جناب مستطاب حجت‌الاسلام والمسلمين آقاي حاج شيخ مرتضي اشرفي شاهرودي رحمت‌الله‌عليه را به خاندان مكرم و بازماندگان معزز به ويژه اخوي معظم ايشان و نيز به ارادتمندان و شاگردان آن مرحوم و به همه مردم مومن و انقلابي شاهرود تسليت عرض مي‌كنم و رحمت و مغفرت الهي و علو درجات ايشان را مسالت مي‌نمايم.

 

رييس مجلس قانون ممنوعيت به‌كارگيري بازنشستگان را ابلاغ كرد

علي لاريجاني، رييس مجلس شوراي اسلامي در نامه‌اي خطاب به رييس‌جمهور قانون اصلاح قانون ممنوعيت به‌كارگيري بازنشستگان را براي اجرا ابلاغ كرد.

به گزارش ايسنا، علي لاريجاني، رييس مجلس شوراي اسلامي ديروز (شنبه) در نامه‌اي خطاب به حجت‌الاسلام والمسلمين حسن روحاني، رييس‌جمهوري قانون اصلاح قانون ممنوعيت به‌كارگيري بازنشستگان را براي اجرا ابلاغ كرد.

 

جلوگيري از خروج غيرقانوني ارز از كشور توسط شبكه فايننشيال

با تلاش گسترده سربازان گمنام امام زمان (عج) در ادارات‌كل اطلاعات استان فارس و هرمزگان و در‌راستاي صيانت از سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي و جلوگيري از هرگونه اخلال در نظام اقتصادي كشور، تعداد 18 نفر از ليدرها و اعضاي فعال دسيسه هرمي و كلاهبردارانه جديد با نام فايننشيال (financial)، دستگير و پرونده تخلفات آنها به مراجع قضايي ارجاع شد. اين افراد با استفاده از روش‌هاي اغواگرايانه اقدام به جذب سرمايه افراد و كلاهبرداري از آنها و همچنين راه‌اندازي چندين هرم و زنجيره انساني نموده و مبالغ قابل توجهي ارز از كشور از طريق صرافي‌هاي غيرمجاز و يا به صورت فيزيكي خارج نموده بودند.

ضمنا به افراد سودجو نيز هشدار داده مي‌شود كه فعاليت‌هاي آنها مورد رصد است و در صورت انجام اقدامات غيرقانوني، با آنها قاطعانه برخورد خواهد شد.

روابط عمومي وزارت اطلاعات

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون