• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4186 -
  • ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۶ شهريور

بنگاه‌ها

شرايط ويژه ايران‌خودرو براي خودرو اولي‌ها

معاون مديرعامل دربازاريابي و فروش ايران‌خودرو اعلام كرد: طرح پيش فروش ويژه 40 هزار دستگاهي برخي از محصولات اين شركت پس از اخذ مجوزهاي لازم به زودي اجرا خواهد شد. مصطفي خان كرمي با بيان اين مطلب گفت: شركت ايران‌خودرو به عنوان پيشتاز در صنعت خودرو‌سازي كشور، در هر دوره ثبت‌نام با ابتكاري تازه سعي در توزيع عادلانه خودرو در ميان مشتريان واقعي و هموطنان گرامي دارد.وي گفت: ايران‌خودرو در اين راستا محدود كردن ثبت نام براي خودرو اولي‌ها يا افراد فاقد خودرو با اعتماد به مشتريان و تكميل فرم خود اظهاري را در برنامه قرار داده است. خان‌كرمي اظهار داشت: در اين ثبت نام علاوه بر شرايط محدود‌كننده قبلي، ليست كد ملي مشترياني كه در ثبت‌نام اخير شركت سايپا موفق به ثبت نام شده‌اند از شركت سايپا اخذ و امكان ثبت نام آنان وجود نخواهد داشت. وي متذكر شد: شركت ايران‌خودرو به دنبال فروش خودرو به مصرف‌كننده حقيقي است و لذا در فرآيند ثبت‌نام اينترنتي مواردي مانند داشتن گواهينامه و عدم مالكيت خودرو در زمان ثبت نام به‌صورت خود اظهاري اخذ و در زمان تحويل خودرو بر اساس استعلام‌هاي لازم راستي‌آزمايي خواهد شد و در صورت اثبات خوداظهاري اشتباه وديعه عينا مسترد مي‌شود. معاون مديرعامل در بازاريابي و فروش ايران‌خودرو يادآور شد: از ديگر شرايط ويژه پيش‌فروش شركت ايران‌خودرو خروج فرآيند انتخاب نمايندگي از پروسه ثبت‌نام است، ‌اين فرآيند كه باعث كندي ثبت نام مي‌شود پس از انتخاب خودرو و واريز وجه توسط مشتريان قابل اجرا خواهد بود . انتخاب نمايندگي مي‌تواند در روزهاي آتي توسط مشتري انجام پذيرد. در هنگام ثبت‌نام زمان انتخاب نمايندگي به اطلاع مشتريان خواهد رسيد. خان‌كرمي افزود: در راستاي افزايش اعتماد مشتريان، گروه صنعتي ايران‌خودرو در وب سايت خود امكاني را ايجاد كرده است تا ليست مشترياني كه موفق به ثبت نام شده‌اند جهت عموم قابل مشاهده باشد.به جهت جلوگيري از ترافيك مشتريان روي سايت شركت ايران‌خودرو، شرايط پيش فروش مذكور طي 5 روز و بر اساس كد ملي مشتريان فعال خواهد بود. گفتني است، تعيين قيمت خودروها در پيش فروش ويژه شركت ايران‌خودرو در زمان تحويل خودرو مشخص خواهد شد.مطابق رويه جاري در ثبت‌نام‌هاي گذشته در صورتي كه مغايرتي در اطلاعات ارايه شده با مستندات مشاهده شود، قرارداد مشتريان فاقد اعتبار خواهد بود . گفتني است، تعيين قيمت خودروها در پيش فروش ويژه شركت ايران‌خودرو در زمان تحويل خودرو مشخص خواهد شد.مطابق رويه جاري در ثبت‌نام‌هاي گذشته در صورتي كه مغايرتي در اطلاعات ارايه شده با مستندات مشاهده شود، قرارداد مشتريان فاقد اعتبار خواهد بود .

 

شهروندان به شايعات مبني بر كمبود كالا توجه نكنند

محمدجواد حق‌شناس عضو شوراي اسلامي شهر تهران در بازديد از فروشگاه شهروند بيهقي شايعات به وجود آمده در جامعه مبني بر كمبود كالا را بي‌اساس خواند و گفت: هيچ كمبودي در تامين كالاي اساسي شهروندان وجود ندارد.

وي با اشاره به عملكرد مناسب شهروند در شرايط اقتصادي حاكم بر جامعه گفت: فروشگاه‌هاي شهروند با برنامه‌ريزي‌هاي هوشمندانه‌اي كه داشته است توانسته علاوه بر تامين كالاي با كيفيت و‌ قيمت ارزان، حمايت از اقتصاد خانوار و وضع معيشتي شهروندان خصوصا قشر كم‌برخوردار جامعه را مورد توجه قرار دهد.

رييس كميسيون فرهنگي و‌اجتماعي شوراي اسلامي شهر تهران اجراي پويش مردمي حمايت از تحصيل كودكان نيازمند را يكي از اقدامات فروشگاه‌هاي شهروند در حمايت از وضع معيشتي شهروندان دانست و افزود: در آستانه بازگشايي مدارس اين طرح فرصت مناسبي است كه خانواده‌ها در كنار تامين مايحتاج روزانه، بخشي از خريد خود را به تهيه لوازم‌التحرير براي كودكان نيازمند اختصاص دهند تا علاوه بر فراهم ساختن امكان تحصيل براي ساير كودكان بتوانيم با همكاري هم به بهبود حال جامعه كمك كنيم.

 

225 ميليارد تومان سرمايه‌گذاري در اجراي فاضلاب 3 شهر

هاشم اميني مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به پروژه‌هايي كه در اين مراسم به امضا رسيد اعلام كرد: با حضور معاون اول رييس‌جمهور، وزير نيرو و مديرعامل شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور دو پروژه از آبفاي استان اصفهان قرارداد آن منعقد شد.

شركت آب و فاضلاب استان اصفهان به منظور اجراي شبكه و تكميل تاسيسات فاضلاب شهرهاي فولادشهر و ايمانشهر موفق به انعقاد سرمايه‌گذاري به روش بيع متقابل با شركت ذوب آهن اصفهان با مبلغ 2100 ميليارد ريال شد. شركت آب وفاضلاب استان اصفهان با هدف اجراي شبكه و تكميل تاسيسات فاضلاب شهر دهق قرارداد سرمايه‌گذاري به روش بيع متقابل با شهرداري اين شهر با مبلغ 150 ميليارد ريال منعقدكرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون