• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4188 -
  • ۱۳۹۷ شنبه ۳۱ شهريور

خبر

رژه نيروهاي مسلح روز شنبه برگزار مي‌شود

سرتيپ دوم تقي‌خاني اعلام كرد: به‌مناسبت سي و هشتمين سالگرد دفاع مقدس، رژه نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران، روز شنبه در سراسر كشور با شعار محوري «ما توانستيم» برگزار مي‌شود. به گزارش ايسنا، سخنگوي ارتش گفت: اين مراسم در تهران و در جوار حرم مطهر بنيانگذار انقلاب اسلامي حضرت امام خميني(ره) و در سراسر كشور با حضور يگان‌هاي نمونه پياده و محمول ارتش جمهوري اسلامي ايران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و بسيج همچنين نيروي انتظامي و وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح برگزار مي‌شود. وي افزود: رژه مشترك هوايي و دريايي نيروهاي مسلح نيز در بندرعباس با شركت ده‌ها فروند از جنگنده‌هاي نيروي هوايي ارتش و سپاه و بالگردهاي نيروي دريايي همزمان با ساير شهرها برگزار خواهد شد و رزمندگان نيروهاي مسلح با اتحاد و انسجام و روحيه متعالي رزمي، عهد و ميثاق دوباره‌اي با آرمان‌هاي امام راحل و مقام معظم رهبري و امت شهيدپرور ايران اسلامي براي دفاع از استقلال، تماميت ارضي و نظام مقدس جمهوري اسلامي خواهند داشت. وي افزود: در رژه نيروهاي مسلح وابستگان نظامي ده‌ها كشور حضور خواهند داشت و همچنين صدها خبرنگار، عكاس و تصويربردار داخلي و خارجي مراسم باشكوه رژه را مخابره
خواهند كرد.

 

روحيه عاشورايي ملت اجازه تحميل خواسته‌هاي باطل را نخواهد داد

ارتش در بيانيه‌اي تاكيد كرد دشمن بداند كه روحيه عاشورايي ملت ايران اجازه تحميل اراده و خواسته‌هاي باطل و مردود را نخواهد داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ارتش جمهوري اسلامي ايران با صدور بيانيه‌اي آغاز هفته دفاع مقدس را تبريك گفت. در بخشي از اين بيانيه آمده است: «امروز كه دشمن دوباره در تلاش است تا بتواند با ابزار تهديد و تحريم، پيشرفت و حركت مقتدرانه جمهوري اسلامي ايران را سد كند، بازگشت به روحيه همبستگي، اتحاد و تلاش براي خوداتكايي و خودكفايي هرچه بيشتر كشور مي‌تواند ما را از اين دوران به سلامت عبور دهد.»

در ادامه اين بيانيه آمده است: «دشمن بداند كه روحيه عاشورايي ملت ايران اجازه تحميل اراده و خواسته باطل و مردود را نخواهد داد و ارتش جمهوري اسلامي ايران نيز به دشمنان اين مرز و بوم يادآور مي‌شود كه در صورت هرگونه تحركي عليه ملت شريف ايران با استعانت از آيه «أشِدّاءُ على الكفّارِ رُحماءُ بينهُم.» با اقتدار عمل خواهد كرد.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون