• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4191 -
  • ۱۳۹۷ سه شنبه ۳ مهر

خبر

تروريسم تكفيري تمام منطقه را با خطر مواجه كرده است

راميل اسوب‌‌‌اف، وزير كشور جمهوري آذربايجان و هيات همراه ظهر ديروز با علي شمخاني، نماينده مقام معظم رهبري و دبير شوراي عالي امنيت ملي ديدار و پيرامون راهكارهاي گسترش روابط دوجانبه گفت‌وگو كردند.

به گزارش ايلنا؛ نماينده مقام معظم رهبري با اشاره به غيرقانوني بودن تحريم‌هاي امريكا و تبديل شدن آن به ابزار انتقام شخصي ترامپ از كشورهاي مخالف تصريح كرد: تجربيات گذشته نشان مي‌دهد كه رفتارهايي از اين دست نه تنها اثربخش نخواهد بود بلكه موجب انزواي بيش از پيش امريكا در جامعه بين‌الملل خواهد شد.

شمخاني با تصريح بر شناسايي و پيگيري ريشه‌هاي خارجي عمليات تروريستي اخير در شهر اهواز خاطرنشان كرد: خطر تروريسم و ريشه‌هاي آن از جمله انديشه تكفيري كه توسط برخي كشورهاي منطقه ترويج مي‌شود تمام منطقه را با بحران مواجه ساخته و مانعي بزرگ در مسير رشد و پيشرفت كشورهاي اسلامي است.

وي با تقبيح سياست‌هاي امريكا و رژيم صهيونيستي براي ايجاد اختلاف ميان كشورهاي همسايه ابراز داشت: لازم است با حفظ هوشياري و افزايش تعاملات و گفت‌وگوهاي سازنده، تلاش‌‌‌‌هاي مخرب بدخواهان براي ايجاد بدبيني و اختلاف ميان كشورهاي منطقه خنثي شود.

 

پرونده ۵ دانشجوي بازداشتي دي‌ماه ۹۶ به دادگاه تجديدنظر رفت

وكيل‌مدافع چند تن از دانشجويان بازداشت شده در اعتراضات دي ماه ۹۶ از ارسال پرونده موكلانش به شعبه ۳۶ دادگاه تجديدنظر تهران خبر داد.

به گزارش ايسنا؛ امير رييسيان از ارسال پرونده چند تن از دانشجويان بازداشته شده در اعتراضات دي ماه ۹۶ به شعبه ۳۶ دادگاه تجديدنظر خبر داد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون