• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4192 -
  • ۱۳۹۷ چهارشنبه ۴ مهر

خبر

احتمال تغيير قريب‌الوقوع 6 وزير

همزمان با حضور حسن روحاني، رييس‌جمهور در اجلاس سالانه مجمع عمومي سازمان ملل و در شرايطي كه زمزمه‌هايي از استيضاح برخي وزراي كابينه در كنار برخي شنيده‌ها در مورد استعفاي بعضي از وزرا در روزهاي گذشته به گوش رسيده است، حال برخي نمايندگان از احتمال تغيير 6 وزير كابينه دولت دوازدهم پس از بازگشت رييس‌جمهوري از سفر نيويورك خبر داده‌اند. تابناك روز گذشته در حاشيه يك گفت‌وگو با شهباز حسن‌پوربيگلري، نماينده سيرجان در مجلس نوشت: به گفته برخي نمايندگان گويا قرار است پس از بازگشت رييس‌جمهور از نيويورك، تغييرات كلاني در كابينه رخ دهد و شنيده‌ها نيز حكايت از تغيير 5 تا 7 نفر از وزراي دولت دارد. بنابر شنيده‌ها، دامنه تغييرات اين‌بار به قدري زياد است كه علاوه بر وزراي اقتصادي، برخي وزارتخانه‌هاي غيراقتصادي را نيز شامل مي‌شود، به گونه‌اي كه طبق اظهارات نمايندگان، احتمال تغيير وزير آموزش و پرورش، علوم و حتي وزير دادگستري نيز وجود دارد.

استيضاح آخوندي به كميسيون ارجاع شد

محمدرضا رضايي‌كوچي، رييس كميسيون عمران مجلس از ارجاع طرح استيضاح عباس آخوندي وزير راه و شهرسازي از هيات رييسه مجلس به كميسيون عمران جهت بررسي خبر داد.

به گزارش مهر؛ وي ادامه داد: در حال حاضر اين استيضاح 50 امضا دارد. رييس كميسيون عمران مجلس تصريح كرد: در ميان متقاضيان استيضاح آخوندي، همه جريان‌هاي سياسي درون مجلس حضور دارند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون