• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4194 -
  • ۱۳۹۷ شنبه ۷ مهر

عدد و رقم

ارز ۹۵۰۰ توماني براي واردات

بررسي عملكرد بازار ثانويه نشان مي‌دهد، تاكنون حدود ۲ ميليارد يورو، از بازار ثانويه براي واردات كالاهاي واسطه‌اي و قطعات تامين ارز شده است. نزديك به 2 ميليارد يورو نيز توسط واردكنندگان از صرافان خريداري شده است. بر اين اساس حدود 125 ميليون يورو در روز 4 مهر ماه به بازار ثانويه تزريق شده است و نرخ ميانگين يورويي نيز حدود 9500 تومان بوده است.

گندم خريد تضميني

رييس سازمان برنامه و بودجه از افزايش ۱۰درصدي خريد تضميني گندم نسبت به سال قبل خبر داد. محمدباقر نوبخت در توئيتي با اشاره به ميزان خريد گندم كشاورزان، اعلام كرد: امسال اندكي كمتر از 10ميليون تن گندم خريداري خواهد شد كه حدود 10درصد بيشتر از سال گذشته است. رييس سازمان برنامه و بودجه ابراز اميدواري كرد همه مطالبات گندمكاران تا پايان مهر پرداخت شود.

قيمت سيب زميني

قيمت هر كيلوگرم سيب‌زميني در بازار داخلي به حدود ۴ تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان رسيد. قيمت سيب‌زميني در ميادين ميوه و تره‌بار شهرداري تهران به 3 هزار تومان تا 3 هزار و 400 تومان رسيده است.

توقيف شده براي قاچاق

بعد از اعلام ممنوعيت صادرات گوجه‌فرنگي، روز پنجشنبه ۴ كاميون صادراتي از اين محصول در مرز شلمچه توقيف شد. رشد شديد قيمت ارز مي‌تواند انگيزه‌هاي صادراتي توليد‌كنندگان را افزايش داده و از اين جهت در بازارهاي داخلي ممكن است با افزايش قيمت كالاها مواجه شويم.

قيمت هر كيلوگرم مرغ

قيمت هر كيلوگرم مرغ گرم كه در روزهاي گذشته تا ۸ هزار و ۴۰۰ تومان كاهش يافته بود دوباره گران شد و تا ۱۱ هزار و ۱۰۰ تومان افزايش يافت. براساس اعلام كارگروه تنظيم بازار، حداكثر قيمت مرغ گرم در بازار نبايد از 8175 تومان بيشتر باشد و در صورتي كه نرخ آن بيشتر شود، شركت پشتيباني امور دام، ملزم به كنترل قيمت‌ها است اما مرغداران حداقل قيمت را بيش از 9 هزار تومان مي‌دانند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون