• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4195 -
  • ۱۳۹۷ يکشنبه ۸ مهر

متلك عبدولي سرآغاز درگيري

پس از برگزاري رقابت انتخابي تيم ملي كشتي فرنگي در وزن ۸۲ كيلوگرم و پيروزي سعيد عبدولي برابر قادريان، سعيد عبدولي به خاطر دوستي بسيار نزديك ميان برادران گرايي و يوسف قادريان به محمدرضا گرايي به حالت كنايه مي‌گويد «اگر نفر ديگري هم داريد بفرستيد». همين موضوع جرقه درگيري‌هاي شديد بعدي مي‌شود. محمدرضا گرايي با شنيدن اين حرف شروع به اعتراض مي‌كند، برادر او محمد‌علي گرايي نيز كه از كشتي‌گيران با‌اخلاق تيم ملي است و حتي مانع فرياد اعتراضي قادريان پس از باخت شده بود، با ديدن اين صحنه حسابي از كوره در‌مي‌رود و با درآوردن پيراهنش به همراه عبدولي شروع به فحاشي به يكديگر مي‌كنند و براي درگيري جلو مي‌روند كه با وساطت اطرافيان از اين كار جلوگيري مي‌شود اما طرفداران آنها بيرون از سالن به زد و خورد و فحاشي به يكديگر اقدام مي‌كنند.

علي اشكاني، سرمربي تيم ملي نيز با انتقاد از اينگونه رفتارها اظهار كرد: ما از هر ۲ كشتي‌گير اين توقع را داشتيم كه اخلاق را رعايت كنند، در اين ميان توقع‌مان از عبدولي به مراتب بيشتر از قادريان بود چرا كه او عنوان‌دار جهان و المپيك است و تجربه بيشتري از قادريان دارد.

وي درباره احتمال خط خوردن هر ۲ كشتي‌گير از تيم ملي و اينكه هيچ كشتي‌گيري در اين وزن به رقابت‌هاي جهاني نرود، گفت: هر احتمالي وجود دارد چرا كه اعضاي شوراي فني و كادر فني تيم ملي شديدا از اتفاقات رخ‌داده ناراحت هستند و در جاهايي ما نبايد به هر قيمتي اخلاق را فداي نتيجه‌گرايي كنيم.

 

تركيب تيم ملي كشتي‌فرنگي در رقابت‌هاي جهاني مشخص شد

تركيب تيم ملي كشتي فرنگي براي حضور در رقابت‌هاي جهاني ۲۰۱۸ مجارستان مشخص شد. البته به دليل مشكلات شديد مالي براي اعزام كامل تيم پس از افزايش چند‌برابري نرخ ارز و در صورت عدم حمايت از فدراسيون تيم به صورت ناقص عازم رقابت‌هاي جهاني خواهد شد.

تركيب تيم ملي در فاصله ۳ هفته مانده تا آغاز اين رقابت‌ها مشخص شد كه به شرح زير است:

وزن ۵۵ كيلوگرم: مسلم نادري‌خادم

وزن ۶۰ كيلوگرم: مهرداد مرداني

وزن ۶۳ كيلوگرم: محسن حاجي‌پور

وزن ۶۷ كيلوگرم: محمدرضا گرايي

وزن ۷۲ كيلوگرم: محمدعلي گرايي

وزن ۷۷ كيلوگرم: پژمان پشتام

وزن ۸۲ كيلوگرم: سعيد عبدولي

وزن ۸۷ كيلوگرم: حسين نوري

وزن ۹۷ كيلوگرم: مهدي علياري

وزن ۱۳۰ كيلوگرم: شهاب قوره‌جيلي

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون