• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4197 -
  • ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۰ مهر

بنگاه‌ها

آخرين دستاوردهاي همراه اول در بزرگ‌ترين رويداد مخابراتي كشور

همراه اول با دو سالن اختصاصي و حضور در فضاي باز، در نوزدهمين نمايشگاه بين‌المللي صنايع مخابرات و اطلاع‌رساني شركت مي‌كند.

به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، اپراتور اول تلفن همراه كشور با اختصاص فضايي بيش از سه هزار مترمربع به غرفه‌هاي خود، بزرگ‌ترين حضور نمايشگاهي را در «ايران تلكام ۲۰۱۸» خواهد داشت.

بر اساس اين گزارش، همراه اول در «ايران تلكام۲۰۱۸» با شعار «هوشمندي، همراه اول تو» در سالن‌هاي اختصاصي ۷، ۲۵A و فضاي باز، با رويكرد ارايه خدمات نسل‌هاي ۳، ۴ و ۴.۵ تلفن همراه، آخرين دستاوردها، محصولات و خدمات نوين خود را عرضه مي‌كند.

همراه اول به عنوان اپراتور پيشرو در حركت به سوي ۵G در كشور با اختصاص فضايي براي تجربه سرويس‌ها و به خصوص نرم‌افزارهاي كاربردي تلفن همراه، معرفي و تست فناوري ۵G با همكاري آزمايشگاه شبكه‌هاي مخابراتي نرم‌افزارمحور دانشگاه صنعتي شريف اقدام به طراحي و پياده‌سازي پلتفرم E۲E شبكه ۵G مبتني بر رايانش ابري كرده است. كارخانه‌هاي هوشمند آتي، استفاده از فناوري‌هاي پوشيدني نظير حسگرهاي مغزي، طراحي دروازه‌بان هوشمند و سرويس‌هاي V۲X (ارتباط ماشين با نودهاي شبكه) از جمله كاربردهاي طراحي شده روي اين پلتفرم است كه در نمايشگاه تلكام در معرض ديد عموم و متخصصان قرار مي‌گيرد. همچنين در اين نمايشگاه، سرويس جراحي از راه دور با همكاري دانشگاه تربيت مدرس ارايه مي‌شود كه در آن علاوه بر طراحي و ساخت روبات بومي، جراحي كرانيوتومي براي خونريزي مغزي حاد به صورت از راه دور انجام خواهد شد.

معرفي باشگاه فيروزه‌اي، ارايه كليه خدمات همراه اول در نمايندگي مستقر در نمايشگاه، تعويض سيم‌كارت به يوسيم، معرفي سامانه «همراه يار»، معرفي بسته‌هاي اشتراكي ديتا، معرفي «بسته دلخواهت را بساز»، «بسته‌هاي قيمتي ديتا و مكالمه»، مدار فيروزه‌اي و... از ديگر خدمات همراه اول در نمايشگاه امسال است.

اپراتور اول در بخش خدمات ارزش افزوده، با تمركز بر خدمات نوين، محتواي غني و اپليكيشن‌هاي كاربردي، با خدمات و پلتفرم‌هاي هوشمند، حدود ۲۰ سرويس از قبيل سرويس سامانه صياد بانك مركزي، جديد‌ترين آواهاي انتظار، سرويس رايانش ابري، سرويس‌هاي پرداخت، اپليكيشن خدمات خودرو شخصي، بازي‌هاي مبتني بر واقعيت افزوده، سرويس‌هاي هواداري در حوزه‌هاي ورزش، فرهنگ، هنر و خدمات متنوع ديگر را رونمايي و معرفي خواهد كرد.

در حوزه اينترنت اشيا با رويكرد استفاده حداكثري از منابع داخلي و بومي‌سازي، دستاوردهاي همراه اول در كنتورخواني هوشمند با تمركز بر پروژه ملي هوشمندسازي كنتورهاي گاز و معرفي كنتور و ماژول NB-IoT توليد داخل ارايه شده است. علاوه بر اين با توجه به اولويت‌هاي كشور در راستاي مديريت بهينه منابع ملي، پروژه‌هاي «فهام» و «سپهتن» در كنار مفاهيم كشاورزي هوشمند و پايش هوشمند ناوگان شهري مطرح شده است.

توسعه درگاه‌هاي فروش مستقيم با نسخه جديد فروشگاه آنلاين به نشاني shop.mci.ir، ايجاد سامانه ۸۹۶۲ جهت ارسال سيم‌كارت‌هاي Usim به درب منزل، حراج خيريه شماره‌هاي رند و اختصاص درآمد حاصل از آن براي مدرسه‌سازي در مناطق محروم، برپايي فروشگاه جهت دسترسي آسان مشتركان همراه اول به انواع محصولات و خدمات از جمله ارايه و معرفي و فروش نقدي و اقساطي مودم‌هاي همراه، رونمايي از رنج جديد شماره‌هاي همراه اول در سامانه گلچين و ارايه سيم‌كارت انارستان از ديگر برنامه‌هاي اپراتور اول در نمايشگاه ايران تلكام ۲۰۱۸ است.

«حركت اول»، به عنوان بخش سرمايه‌گذاري گروه ارتباطات سيار ايران در زمينه حمايت از كسب و كارهاي نوپاي حوزه ارتباطات و فناوري اطلاعات، آخرين دستاوردها و توانمندي‌هاي خود در حمايت، شتاب‌دهي و سرمايه‌گذاري در كسب و كارهاي نوآور و نوپا را در اين نمايشگاه معرفي مي‌كند.

تشريح فعاليت‌هاي صورت گرفته در حوزه مسووليت اجتماعي (CSR)، رعايت الزامات ايمني در برابر تشعشع، تعالي سازمان و جذب و استخدام، در كنار مسابقه و سرگرمي از ديگر برنامه‌هاي همراه اول در نمايشگاه عنوان شده است. همچنين همراه اول همچون سال‌هاي گذشته، امسال نيز براي تعامل بهتر با خبرنگاران، در سالن اختصاصي اصلي خود (سالن۷)، «اتاق خبر» را در نظر گرفته است.

گفتني است، نوزدهمين نمايشگاه بين‌المللي صنايع مخابرات و اطلاع‌رساني، ۱۱ تا ۱۴ مهرماه از ساعت ۹ تا ۱۷ با حضور بيش از ۲۳۰ شركت داخلي و شركت خارجي در محل دايمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران برگزار مي‌شود.

امكان خريد بسته‌هاي اينترنت از طريق پرتال اپراتور اول

 

همراه اول از امكان خريد بسته‌هاي اينترنت از طريق پرتال اين اپراتور خبر داد.

به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، از تاريخ ۹ مهر ماه مشتركان دايمي و اعتباري مي‌توانند در صفحه‌ معرفي بسته‌هاي اينترنت، گزينه‌ خريد را مشاهده كرده و بعد از كليك روي اين گزينه به درگاه Shop.mci.ir وارد شده و بسته مورد نظر را خريداري كنند.

كليه مشتركان بعد از ورود به درگاه شاپ مي‌توانند با تاييد خريد بسته‌ مورد نظر، يا از طريق قبض موبايل و يا با وصل شدن به درگاه بانك، بسته‌ اينترنت مورد نظر خود را خريداري كنند.

همراه اولي‌ها مي‌توانند براي كسب اطلاعات بيشتر به پرتال اين اپراتور به نشاني www.mci.ir مراجعه كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون