• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4197 -
  • ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۰ مهر

الو... اعتماد

چرا مشكل حادثه‌ديدگان اسلامشهري حل نمي‌شود؟

من از شهروندان اسلامشهر هستم. در تاريخ ۲۸دي۱۳۹۶ و براثر انفجار لوله گاز ۱۸۵ خانوار آسيب ديدند. در اين حادثه تعدادي از مردم هم آسيب ديدند. خانه‌هاي‌شان آتش گرفت و خودروهاي‌شان سوخت. دست‌كم ۱۶ خودرو در اين حادثه آسيب ديد كه كارشناسان بين ۵ تا ۱۵ ميليون تومان براي آنها خسارت تعيين كردند. اما از آن زمان تاكنون ۳ نهاد كه بايد مشكل مردم را حل مي‌كردند عملا با اعتراض‌هاي‌شان به نظرات كارشناسي مشكل را مضاعف كرده‌اند. شركت آب و فاضلاب، شركت گاز و شهرداري به همراه پيمانكاران‌شان مرتب به احكام و نظرات كارشناسي اعتراض مي‌كنند و همين موجب شده است تا پرداخت خسارت مردم به تعويق بيفتد. الان از آقاي حضرتي نماينده مردم تقاضا داريم تا اين موضوع را كه موضوع موكلان خودش هم هست پيگيري كند. اگر مي‌توانيد در روزنامه آن را بنويسيد، بنويسيد شايد مسوولان اجرايي تكاني به خود بدهند و اين مشكل را حل كنند. اگر هم امكان دارد آقاي حضرتي به عنوان نماينده مردم استان تهران به اين موضوع وارد شود و آن را پيگيري كند.

۰۹۱۲۰۰۰۵۱۶۱

يكي از شهروندان زني داراي معلوليت است براي پيگيري مشكل خود به تهران آمده بود تا نماينده شهر خودشان را ببيند. اما با وجود آنكه تعطيلات مجلس شوراي اسلامي تمام شده بود از نماينده شهرشان خبري نتوانست بگيرد. اين زن كه صاحب فرزند هم هست و مشكلات متعددي دارد چندبار در محل مجلس شوراي اسلامي حاضر شد و گفتند نماينده در مجلس نيست. وقتي پيگيري كرديم متوجه شديم كه نماينده به شمال رفته و هنوز به تهران بازنگشته است. مشكل از آنجا بيشتر شد كه هرچه تلاش كرديم از طريق تماس تلفني به موبايل او با ايشان هماهنگ شويم به هيچ عنوان پاسخگو نبود. در نهايت از طريق يكي از بستگانش تقاضا را مطرح كرديم. با اين حال هنوز نتوانسته‌ايم از نماينده محترم چابهار وقتي بگيريم.

۰۹۱۵۰۰۰۱۵۵۲

حتما خبر فروش هويت در سايت ديوار را ديده‌ايد. همان‌هايي كه شماره ملي و كارت ملي خود را قيمت گذاشته‌اند تا آنها كه مي‌خواهند در ثبت‌نام ايران‌خودرو شركت كنند از آن استفاده كنند. به نظرم روزنامه اعتماد در اين باره و چرايي اين كار مردم گزارشي تهيه كند. آيا واقعا ما بايد از همه‌چيز خود بگذريم به قيمت به دست آوردن چند ميليون تومان پول؟ البته شايد يك نفر هم پيدا شود كه مشكل داشته باشد اما مساله اين است كه مردم رفتارهاي عجيب و غريبي بروز مي‌دهند. شايد بهتر است كمي هم ما به خودمان و ارزش خودمان فكر كنيم.

۰۹۱۲۰۰۰۶۲۳۱

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون