• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4202 -
  • ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۶ مهر

نظامي

اعتماد متقابل دولت و سپاه دستاوردهاي زيادي داشته است

سردار محمد علي جعفري، فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در آيين تكريم و معارفه فرمانده قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبيا(ص) كه برگزار شد با تاكيد بر اينكه شاهد اقتدار مثال زدني انقلاب، نظام و ايران اسلامي در جهان هستيم، اظهار داشت: با وجود تمامي توطئه‌ها و برنامه‌هاي دشمنان كه امروز عليه ملت ايران متمركز شده است، هر روز شاهد پيروزي‌هاي مادي و معنوي در عرصه‌هاي مختلف هستيم كه بيانگر اين است كه دشمنان در برابر ما نتوانستند كاري از پيش ببرند.

سرلشكر جعفري وجه مشترك توفيق نظام در عرصه دفاعي و امنيتي و سازندگي را در به‌كارگيري مديريت جهادي عنوان و تصريح كرد: در هر حوزه‌اي كه كار و مديريت جهادي اعمال شده، شاهد توفيقات ارزنده‌اي بوده‌ايم كه عرصه‌هاي دفاعي، امنيتي، سازندگي و علم و فناوري شاهد مثال‌هاي موفقي براي ارايه اين الگو هستند.

سرلشكر جعفري با تاكيد بر اينكه اعتماد متقابل دولت و سپاه در اجراي امور سازندگي دستاوردهاي زيادي براي نظام جمهوري اسلامي به همراه داشته است، افزود: دوران طلايي مديريتي قرارگاه دوران سردار عبداللهي بود و امروز قرارگاه بيش از گذشته درخشيده و اين مهم با مديريت سردار عبداللهي و تلاش‌هاي مديران و كاركنان اين مجموعه رقم خورده است؛ دكتر سعيد محمد نيز داراي سوابق ارزشمندي در مجموعه قرارگاه است و با كوله‌باري از تجربه، مسير سازندگي و جهادي در قرارگاه را ادامه مي‌دهد.

 

40 پروژه ملي در چهل سالگي انقلاب اسلامي افتتاح مي‌شود

سعيد محمد فرمانده جديد قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبياء(ص) در حاشيه برگزاري آيين معارفه خود در جمع خبرنگاران اظهار كرد: قرارگاه مجموعه‌اي است كه با هدف كمك به نظام و دولت‌ها و برطرف كردن مشكلات مردم و توسعه، عمران و آباداني كشور ايجاد شده و امروز نيز با قوت و قدرت در همين راستا گام برمي‌دارد.

به گزارش مهر؛ وي افزود: با وجود تحريم‌هاي ظالمانه دشمنان عليه نظام و ملت ايران، مصمم به كمك دولت در تكميل زيرساخت‌ها و فعال‌سازي بخش خصوصي و نيز اشتغال‌زايي جوانان هستيم. محمد با تاكيد بر اينكه قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبياء (ص) امروز در حال شناسايي خلأهاي موجود و توليد ثروت ملي در راستاي ارتقاي رفاه عمومي جامعه است، ادامه داد: با توجه به ظرفيت‌هاي بسيار مطلوبي كه بحمدالله در كشور از آن برخورداريم، درصدد رفع مشكلات هستيم و در اين راستا دست ياري به سوي دولت دراز مي‌كنيم. فرمانده قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبيا(ص) همچنين از افتتاح 40 پروژه ملي توسط اين قرارگاه در سال جاري خبر داد و اظهار داشت: در تلاشيم تا در 40 سالگي انقلاب دستاوردهاي مهم و ارزشمندي را براي ملت شريف ايران به ارمغان آوريم. مهر

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون