• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4206 -
  • ۱۳۹۷ شنبه ۲۱ مهر

خبر

كروبي دبيركل ماند؛ حضرتي ابقا شد

نخستين جلسه شوراي مركزي جديد حزب اعتماد ملي پس از برگزاري مجمع عمومي اين حزب، صبح ديروز با حضور ۵۱ عضو شوراي مركزي و پنج بازرس، در دفتر مركزي حزب اعتمادملي برگزار شد.

در ابتداي جلسه حاضران در چارچوب دستور براي انتخاب دبيركل، با اجماع مهدي كروبي را به عنوان دبيركل انتخاب كردند. همچنين با اجماع حضار، حضرتي و گرامي‌مقدم، به ترتيب به عنوان قائم‌مقام و سخنگوي حزب اعتمادملي انتخاب شدند. در اين جلسه كه تا اذان ظهر ادامه داشت، روساي دفاتر پنج‌گانه هم با راي اجماعي اعضاي شوراي مركزي انتخاب شدند.

 

به زمان نابودي رژيم صهيونيستي نزديك‌تر شده‌ايم

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در واكنش به اظهارات ضد ايراني اخير ترامپ گفت: اگر ايران تا پيش از اين قادر بود طي ۱۲ دقيقه از منطقه دفاع كند، اكنون اين زمان كمتر نيز شده است.

به گزارش ايلنا، سردار محمد علي جعفري، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ايران در گفت‌وگو با شبكه يمني المسيره به اظهارات ضد ايراني اخير دونالد ترامپ واكنش نشان داد.

بر اساس اين گزارش، سردار جعفري در اين خصوص گفت: اگر تا پيش از اين، ايران قادر بود در طول مدت ۱۲ دقيقه از منطقه غرب آسيا دفاع كند، اكنون اين زمان كاهش نيز پيدا كرده است.

وي افزود: در صورتي كه تهديدي متوجه جمهوري اسلامي ايران شود، تهران از پاسخ به اين تهديد حتي در خارج از مرزهاي خود نيز دريغ نمي‌كند.

سردار جعفري همچنين به تشريح وضعيت محور مقاومت در منطقه پرداخت و اظهار داشت: محور مقاومت پس از جنگ‌هاي سوريه و عراق، اكنون در منطقه قوي‌تر از گذشته شده است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي همچنين در بخش ديگري از اظهارات خود در خصوص تحريم‌هاي ضد ايراني ايالات متحده امريكا نيز تصريح كرد: اعمال اين تحريم‌ها عليه تهران، براي مقامات امريكايي به يك موضوع عادي تبديل شده است. در هر صورت، اين تحريم‌ها، ايران را قوي‌تر و انسجام ملي آن را بيش از پيش تقويت خواهد كرد.

سردار جعفري همچنين به تهديدات صهيونيست‌ها عليه ايران و مقاومت نيز واكنش نشان داده و خاطرنشان كرد: پر واضح است كه ايران تا زمان نابودي رژيم صهيونيستي به راه و روش خود در مقاومت ادامه خواهد داد؛ اكنون به زمان نابودي رژيم صهيونيستي نزديك‌تر شده‌ايم.

 

كريمي قدوسي مورد پيگرد قضايي قرار گرفت

معاون رييس‌جمهور در امور حقوق شهروندي گفت: با خانم جنيدي مكاتبه كردم و صحبت‌ها و ادعاي آقاي كريمي قدوسي را پيوست نامه كردم. ان‌شاءالله از طريق قضايي پيگيري شود. «شهيندخت مولاوردي»، معاون رييس‌جمهور در امور حقوق شهروندي، در گفت‌وگو با برنا در خصوص «اظهارات كريمي قدوسي و متهم كردن خانم‌ها ابتكار و مولاوردي به دليل حمايت از كاوه مدني و سيدامامي » گفت: من ايشان را مورد پيگرد قضايي قرار دادم كه خبر آن هم منتشر شد. با خانم جنيدي مكاتبه كردم و صحبت‌ها و ادعاي آقاي كريمي قدوسي را پيوست نامه كردم. ان‌شاءالله از طريق قضايي پيگيري شود. اين شكايت بايد مسير تشكيل پرونده را طي كند تا ببينيم وقت رسيدگي به آن چه زماني است. اين پرونده هنوز به دست قوه قضايه نرسيده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون