• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4211 -
  • ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۶ مهر

علت پخش نشدن برنامه 90

وقتي برنامه‌اي در حـد 90 سال‌هاي سال پخش مي‌شود ابعاد آن حتي فراتر از تخصص آن برنامه كه موضوعي ورزشي است به مسائل اجتماعي و سياسي نيز تسري پيدا مي‌كند. اين هفته اما برنامه عادل فردوسي‌پور پخش نشد. اين موضوع دستمايه انتقاد به مديرجديد و جوان شبكه سه بود. موافقان عادل كه روزنه برنامه او را هرچند كوچك به عنوان دريچه‌اي براي شنيدن حرف‌هاي اجتماعي مي‌ديدند به اين عمل انتقاد كردند. اما در پاسخ رسانه‌هاي طرف مقابل به حمايت از فروغي برخاستند.

وطن امروزدر سرمقاله‌اي كه روز چهارشنبه منتشر كرد مدافعان فردوسي‌پور را يك باند دانست و نوشت: «پخش نشدن برنامه نود در دوشنبه‌شب گذشته هر علتي كه داشت يك بار ديگر صحيح بودن نوشته‌ها و گفته‌هاي چند سال اخير درباره لزوم كنترل و نظارت بر عملكرد مجري برنامه را بيش از پيش به اثبات رساند. چيزي كه بارها در اين رسانه بر آن تاكيد شد و آن چيزي نيست جز وجود يك باند رسانه‌اي براي پوشش حركات اين مجري و فشار بر مسوولان رسانه ملي با محوريت خود اين فرد و در واقع همان چيزي كه بارها با عنوان «باند رسانه‌اي فردوسي‌پور» از آن ياد شده است.»

نويسنده اعضاي باند رسانه‌اي را «مسوولان ورزشي چند خبرگزاري، چند روزنامه ورزشي و چند سايت و كانال در فضاي مجازي» معرفي كرده و ضمن توصيه به مديران سيما كه «اجازه ندهند مشكلات داخلي به بيرون درز كند» خواستار برخورد با فردوسي‌پور به عنوان خودسر شده‌اند: مديران صداوسيما بايد تكليف خود را با خودسري‌ها و رفتارهاي غيرحرفه‌اي اين مجري كه اعتبار رسانه ملي را هدف قرار داده است، روشن كنند. وي بايد در چارچوب ضوابط و مقررات سازمان صداوسيما كه موجبات شهرت وي را فراهم آورده، فعاليت كند. ثانيا بايد با رفتارهاي رسانه‌اي وي خارج از صداوسيما كه در واقع دستور آغاز تحركات باند رسانه‌اي وي است، بطور جدي برخورد شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون