• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4212 -
  • ۱۳۹۷ شنبه ۲۸ مهر

همراهي موسسه خيريه بهنام دهش‌پور و ماي‌ليدي در پويش ملي پيشگيري از سرطان پستان

به‌وقت نيكوكاري

داود ربيعي

 

 

سكانس نخست- روز- سالن رايزن

نمايي از سالن سخن مجموعه رايزن و خبرنگاراني كه براي پوشش خبري آغاز پويش ملي و سراسري پيشگيري از سرطان پستان وارد سالن مي‌شوند.

سكانس دو- شب - بيمارستان

نمايي از بيماراني كه براي شيمي‌درماني روي تخت دراز كشيده‌اند.

سكانس سه- روز- سالن رايزن

نشست خبري آغاز شده و بهمن دهش‌پور، پدر مرحوم بهنام دهش‌پور از موسسان موسسه خيريه بهنام دهش‌پور سخنراني مي‌كند. بهمن دهش‌پور: «دغدغه بهنام از تشكيل اين موسسه مردم‌نهاد، كاهش رنج و درد مبتلايان به سرطان بود و با آنكه بهنام درگير تحمل بيماري سرطان بود، بسيار تلاش كرد تا گام‌هاي موثري در راستاي حمايت از مبتلايان به سرطان و خانواده‌هاي آنان برداشته شود و بسيار خوشحالم كه مي‌بينم پس از گذشت سال‌ها، موسسه خيريه بهنام دهش‌پور توانسته است به جايگاهي دست‌يابد كه به عنوان يكي از اعضاي خانواده مبتلايان به سرطان مطرح شود و حامي سلامت جامعه باشد.»

سكانس چهار- روز- سالن فضاي باز مجموعه رايزن

نمايي از ورود هنرمندان، ورزشكاران و چهره‌هاي مطرح علمي و خيرين كشور به سالن اجراي مراسم پويش پيشگيري از سرطان پستان.

سكانس پنجم- روز- سالن رايزن

ليلي رضايي، مديرعامل موسسه خيريه بهنام دهش‌پور در خصوص اين پويش سراسري صحبت مي‌كند: «رسالت موسسه خيريه بهنام دهش‌پور، حمايت از سلامت جامعه و همچنين ياري‌رساني به مبتلايان سرطان است، به همين منظور و در جهت جذب حمايت مالي از برندهاي مطرح، پويش سراسري و ملي پيشگيري از سرطان پستان از امروز و با همكاري شركت زرين رويا تحت عنوان برند ماي‌ليدي در سراسر كشور آغاز مي‌شود.موسسات مردم‌نهاد و خيريه در تمامي جوامع به عنوان ستون‌هاي همياري دولت‌ها در حوزه‌هاي سلامت و آموزش شناخته مي‌شوند و موسسه خيريه بهنام دهش‌پور نيز در طول مدت فعاليت خود، همواره تلاش داشته تا نقشي موثر در جامعه ايراني داشته باشد و با توجه به آنكه درمان سرطان و مخصوصا سرطان پستان كه به عنوان يكي از بيماري‌هاي شايع در ميان زنان ايراني شناخته مي‌شود، بسيار زياد است، تصميم گرفته شد تا در حوزه پيشگيري از اين سرطان پيشقدم باشيم. بسياري از بيماران به دلايل مختلف ازجمله موارد فرهنگي و اقتصادي، از بيماري خود مطلع نيستند و زماني كه به پزشك يا موسسه خيريه بهنام دهش‌پور مراجعه مي‌كنند، بيماري وارد مرحله حاد شده و امكان درمان و بهبود كاهش پيدا مي‌كند. حاميان بسياري براي حمايت از موسسه و مبتلايان به سرطان به ما مراجعه مي‌كنند اما برند ماي‌ليدي به صورت دقيق در راستاي مسووليت اجتماعي خود قصد ورود به حوزه درمان و پيشگيري سرطان پستان را داشت و با توجه به آنكه اكثريت مبتلايان تحت پوشش اين موسسه را بيماران سرطان پستان تشكيل مي‌دهند، مديران موسسه بر همكاري با برند ماي‌ليدي به توافق رسيدند.»

سكانس ششم- روز- كارخانه زرين رويا

نمايي از خط توليد محصولات ماي‌ليدي و بسته‌بندي محصولات.

سكانس هفتم- روز- سالن رايزن

حيدر ميزبان، مديرعامل شركت زرين رويا كه تحت عنوان برند ماي‌ليدي در اين پويش، شراكت دارد، براي خبرنگاران صحبت مي‌كند: «در ابتدا خدا را شاكرم كه نعمت بزرگ كمك به همنوع به شركت زرين رويا اعطا شد و بسيار خرسندم كه امروز خانواده بزرگ اين شركت با همكاري موسسه خيريه بهنام دهش‌پور، گام موثري را در جهت سلامت جامعه برمي‌دارد‌. مسووليت اجتماعي، واژه جديدي در ادبيات صاحبان كسب و كار ايراني نيست. حمايت صاحبان كسب و كار از نيازمندان و كمك به همنوع در طول قرن‌ها در منش و مرام فعالان اقتصادي وجود داشته و اگر امروزه به عنوان يك راهكار برندسازي در دنيا مطرح است، در ايران سابقه‌اي تاريخي دارد. شركت زرين رويا كه با برند ماي‌ليدي در اين پويش ملي همكاري دارد، خود را موظف به حضور در امور عام‌المنفعه مي‌داند. جامعه شرايط اقتصادي سختي را سپري مي‌كند و اصول شرعي و انساني حكم مي‌كند كه به ياري هموطنان در تمامي حوزه‌ها و بخش‌ها بشتابيم. از آن جهت از كلمه شتاب، استفاده كردم، چراكه هر لحظه كه از درد يك دردمند كاسته شود، لحظه‌اي آرامش به جامعه و در نهايت به خود ما برخواهد گشت.اگر سعدي، حافظ، مولانا، پروين اعتصامي و ساير مشاهير كشور كه از منزلت انساني سخن گفته‌اند امروز در اين جمع بودند، حركتي را آغاز مي‌كردند كه ما و با مشاركت همه اقشار جامعه و رسانه‌ها آغاز كرديم.»

سكانس هشتم- عصر همان روز- فضاي باز مجموعه رايزن

تصاوير نخستين فيلم اين پويش براي حاضران پخش مي‌شود.

سكانس نهم- عصر همان روز-سالن رايزن

آرش طوسي، قائم‌مقام مديرعامل شركت زرين رويا در جمع خبرنگاران مي‌گويد: «زن بودن زيباست و ماي‌ليدي براي سلامت زنان؛ اين شعار برند ماي‌ليدي است و هدف از آغاز اين پويش ملي و سراسري، مراقبت از سلامتي زن ايراني است. شركت زرين رويا در سال ۱۳۶۵ فعاليت خود را آغاز كرد و در سال ۱۳۷۸ پا به حوزه سلولزي و بهداشتي با هدف كيفيت جهاني، دانش روز و نياز خانواده ايراني گذاشت. اين شركت با برندهاي ماي‌ليدي، ماي‌بيبي و ايزي‌لايف، تلاش دارد تا در سه حوزه مهم زنان، كودكان و سالمندان نقش موثري داشته باشد چرا كه عمده آسيب‌هاي سلامتي در اين بخش‌هاست‌.عزت‌نفس، محافظت و سلامت و همچنين راحتي و آزادي سه ضلع برند ماي‌ليدي در ارايه محصول و خدمات است و اگر امروز ماي‌ليدي در كنار موسسه خيريه بهنام دهش‌پور حضور دارد، حمايت از زن ايراني در تحقق اين موضوعات است‌.شركت زرين رويا نيازي به تبليغ ندارد چرا كه از هر ۳ خانه ايراني، محصولات زرين رويا در ۱ خانه حضور دارد اما آنچه نياز به تبليغ و فرهنگ‌سازي دارد، پويش ملي پيشگيري از سرطان پستان است. فعاليت اين مسووليت اجتماعي از ارديبهشت امسال در سكوت خبري آغاز شده و اگر امروز در اين نشست حضور داريم، براي دعوت به همكاري از همه اقشار جامعه و رسانه‌هاست.امروز در كنار شما هستيم تا از بانوان ايراني در برابر سرطان پستان حمايت كنيم. پويش كريم ميزبان به ياد مرحوم پدر آقاي ميزبان و همكاري با بنياد دانش و موسسه زنجيره اميد از جمله فعاليت‌هاي اجتماعي شركت زرين است كه اميدواريم با همراهي همه آناني كه دل در گرو ايران و ايراني دارند به ثمر بنشيند.»

سكانس دهم- ادامه- فضاي باز سالن رايزن

پويش سراسري پيشگيري از سرطان پستان به صورت همزمان در ۲۲ استان كشور آغاز شده و تصاوير گفت‌وگوي نمايندگان پويش و مردم به صورت زنده براي حاضران پخش مي‌شود.

سكانس يازدهم- ادامه- سالن رايزن

نشست خبري به پايان زمان خود نزديك شده و مهرنوش خوشخونژاد، نايب‌رييس و عضو هيات‌مديره موسسه خيريه بهنام دهش‌پور در خصوص اين پويش سراسري صحبت مي‌كند: «تجربه غربالگري در موسسه خيريه بهنام دهش‌پور در مورد سرطان پستان و شناسايي افراد بيمار و مستعد بيماري ثابت كرد كه پيشگيري و شناسايي مبتلاياني كه در دوره ابتدايي بيماري هستند اما از بيماري خود آگاهي ندارند، بايد در اولويت قرار گيرد به همين منظور، اين پويش مي‌تواند گام مهمي در كنترل بيماري سرطان پستان باشد. فرهنگ‌سازي ركن اصلي پويش‌هاي مردم نهاد است و آنچه در اين پويش بايد مورد توجه قرار گيرد، ضرورت فرهنگ‌سازي و آگاهي‌بخشي است. از تمامي اصحاب رسانه و انديشمندان و متوليان امر فرهنگ و سلامت كشور مي‌خواهم به پويش ملي پيشگيري از سرطان پستان بپيوندند، چرا كه زن سالم، ركن اصلي جامعه سالم است.»

سكانس دوازدهم- شب- فضاي باز رايزن

ليلا حاتمي، ستاره سينماي كشور به روي صحنه مي‌رود و به صورت رسمي به پويش سراسري پيشگيري از سرطان پستان مي‌پيوندد و به عنوان سفير اين پويش معرفي مي‌شود.

تيتراژ پاياني- نوشته سفيد روي زمينه مشكي

مسووليت اجتماعي وظيفه تمامي اقشار جامعه است؛ هر آنكه دل در گرو خدمت به هموطن دارد، به پويش سراسري پيشگيري از سرطان پستان بپيوندد. زن سالم، ستون جامعه سالم است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون