• ۱۴۰۳ جمعه ۲۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4216 -
  • ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲ آبان

محمد ابراهيم‌زاده دانش‌آموزانش را از آتش نجات داد

حال معلم خوب است

گروه اجتماعي| در آخرين روز مهر قرار بود يكي از تلخ‌ترين خبرهاي آموزش و پرورش رقم بخورد اما محمد ابراهيم‌زاده، معلم مدرسه شهيد عبدالرسول اميري آب‌پخش دشتستان بوشهر متن خبر را تغيير داد.ظهر روز دوشنبه آتش دامان آزمايشگاه دبستان شهيد اميري را گرفت، محمد ابراهيم‌زاده كه در آزمايشگاه در حال تدريس بود به موقع متوجه زبانه‌كشيدن آتش شد و به سرعت 23 دانش‌آموزش را از محل حادثه خارج كرد. مدير اين دبستان به خبرگزاري تسنيم گفت: ‌«اين معلم براي جلوگيري از صدمه واردشدن به اموال آزمايشگاه و مدرسه اقدام به خارج كردن اين اموال كرد. متأسفانه اين معلم فداكار در حين انتقال اموال مدرسه به خارج از محوطه آتش‌سوزي در آزمايشگاه به‌سبب دودزدگي و خفگي بي‌هوش مي‌شود.» حال معلم خوب است. روز گذشته مجيد اجرايي، مدير روابط عمومي آموزش و پرورش بوشهر به «اعتماد» گفت: «ايشان با فداكاري بچه‌ها را از آتش نجات داد اما در آزمايشگاه به رويش بسته شد و باعث شد بر اثر دود ناشي از آتش سطح هوشياري‌اش به‌شدت كاهش پيدا كند. در همين حين كمك از راه رسيد و در آزمايشگاه باز شد. خوشبختانه اين معلم در حال حاضر سطح هوشياري و قدرت تكلمش را به دست آورده، شرايطش كاملا عادي است و صرفا به دليل باقي ماندن سرگيجه براي اطمينان بيشتر همچنان در بيمارستان بستري است.»

 


شرط ماندن مشاغل آلاينده در تهران

مهر| مديرعامل شركت ساماندهي صنايع و مشاغل شهر تهران گفت: واحدهاي آلاينده و صنوفي كه مشمول طرح انتقال از تهران شده‌اند، مي‌توانند با رعايت الزامات زيست محيطي در سطح شهر به فعاليت خود ادامه دهند.

حميدرضا تحصيلي در نشست مشترك ساماندهي و اتاق اصناف تهران به رويكرد جديد شركت ساماندهي در مبحث انتقال صنايع و مشاغل آلاينده اشاره كرد و گفت: از آنجا كه حضور مشاغل در زيست‌پذيري شهر موثر خواهد بود، مشاغلي كه ضوابط زيست محيطي را رعايت كنند، مي‌توانند در سطح شهر باقي بمانند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون