• 1404 چهارشنبه 24 ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
fhk; whnvhj بانک ملی بیمه ملت

30 شماره آخر

  • شماره 4229 -
  • 1397 دوشنبه 21 آبان

خبر

توضيحات پليس در خصوص خودسوزي جواني مقابل وزارت كار

فرمانده يگان‌هاي حفاظت فيزيكي اماكن پليس پيشگيري پايتخت ازخودسوزي جواني ۲۰‌ساله مقابل وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي خبر داد.

سرهنگ عباس كرمي در توضيح اين خبر گفت: ساعت ۹ صبح روز جاري(ديروز) عوامل انتظامي يگان حفاظت وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي در ضلع شمالي ساختمان وزارتخانه واقع در خيابان نيايش مشاهده كردند جوان حدودا بيست ساله‌اي با يك دستگاه خودرو تيبا سفيد رنگ در محل حاضر و در يك اقدام غيرمنتظره با استفاده از يك بطري بنزين اقدام به خودسوزي كرد كه سريعا عوامل انتظامي وارد عمل شدند و براي پيشگيري از صدمات بيشتر حريق را اطفا كردند.

وي افزود: در اين حادثه قسمت‌هايي از بدن اين جوان دچار سوختگي شده است كه با توجه به صدمات وارده عوامل اورژانس نسبت به انتقال مصدوم به مراكز درماني اقدام كردند. سرهنگ كرمي در خاتمه عنوان كرد: در تحقيقات اوليه مشخص شد، فرد مصدوم كه با شوهرخواهرش اختلاف خانوادگي داشته به همين علت در مقابل محل كار وي اقدام به خودسوزي كرده است. مهر

 

مفاهيم درسي در ايران بسيار سنگين‌تر از ساير كشورهاست

وزير آموزش و پرورش گفت: چگالي مفاهيم درسي ما بسيار سنگين‌تر از چگالي دروس در ساير كشورهاست.

اولين نشست هم‌انديشي نمايندگان حقوق شهروندي استان‌ها و حوزه ستادي با حضور سيد محمد بطحايي وزير محترم آموزش و پرورش و شهيندخت مولاوردي دستيار ويژه رييس‌جمهور در امور حقوق شهروندي صبح ديروز در اردوگاه شهيد باهنر برگزار شد.

وزير آموزش و پرورش در اين نشست گفت: از نظر ما نظام آموزشي موفق است كه دانش‌آموزان آن در مفاهيم دانشي نمرات و موفقيت بيشتري كسب كنند و مدارس ما سعي كرده به اين سمت برود.اين رويكرد يعني حافظه محوري اولين آثاري كه به دنبال داشته، عدم تحقق ابعاد پرورشي است. وقتي بچه‌ها يادگيري متكي به حافظه را انجام مي‌دهند قطعا از آن نشاط كه يكي از ابعاد آن يادگيري اصولي است بي‌بهره مي‌مانند. وي ادامه داد: بايد اشتياق يادگيري را در دانش‌آموزان بالا ببريم‌، اگر يادگيري سطحي و حافظه محوري باشد باعث مي‌شود نشاط و سرزندگي و اشتياق به يادگيري فراموش شود زيرا بچه‌ها چيزهايي را ياد مي‌گيرند كه در زندگي روزمره‌شان تاثيري ندارد، مانند غذايي كه فرد به آن اشتها ندارد و به زور به خورد او مي‌دهند. وزير آموزش و پرورش اضافه ‌كرد: اگر بتوانيم برنامه‌هاي آموزشي خودمان را به نحوي در نظر بگيريم كه نيازهاي آموزشي دانش‌آموزان خوب ديده شود حتما هر روز مدارس ما مثل همان روزي است كه در آن فوتبال پخش شد. اگر اين شيوه را پيش بگيريم كلاس‌هاي ما ديگر به آن شيوه نخواهد بود كه دانش‌آموزان دست به سينه سر كلاس بنشينند و درس را ناقص فرا بگيرند و مجبور شوند تكاليف را در همه وقت و به اجبار انجام دهند. وي توضيح داد: بايد با اصلاح روش‌ها تلاش كنيم تجربه‌اي كه در روز شنبه با پخش فوتبال به دست آورديم در مدارس بيشتر انجام دهيم تا بچه‌ها در كنار هم شادي و نشاط را تجربه كنند و صحبت‌هاي مخالف خودشان را تحمل كنند. اين مهارت زندگي است كه دانش‌آموزان ما بايد در مدارس بياموزند و تمرين كنند. ايلنا

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون