• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3113 -
  • ۱۳۹۳ شنبه ۱ آذر

سر خط خبرها

    فارس/ آيت‌الله علم‌الهدي، امام جمعه مشهد گفت: اگر بنا شد به توافق نرسيم و اين روند ادامه داشته باشد بايد با حفظ عزت اسلام اين ملت به مذاكرات ادامه دهند، يك شگرد شيطاني كه انگليس و امريكا در دستگاه‌هاي تبليغاتي خودشان به دنبال آن هستند اين است كه مي‌خواهند كشور را به دو قطبي شدن تبديل كنند، اين مردم ما يك بار نوشيدن جام زهر را در زمان امام مظلوم‌شان تجربه كردند و نبايد كاري كرد كه اين‌بار مقام معظم رهبري اين جام زهر را بنوشند.

ايرنا/ حجت‌الاسلام والمسلمين محمدي گلپايگاني رييس دفتر مقام معظم رهبري گفت: در هشت روز بستري آيت‌الله العظمي خامنه‌اي حدود 400 ميليون پيام در سطح كشور ابراز نگراني و دعا براي سلامتي ايشان فرستاده شده بود كه نشان از علاقه مردم به ايشان دارد.

 ايسنا/ آيت‌الله وحيدخراساني، مرجع تقليد در ديدار با وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي با سفارش بر اينكه حقايق تشيع را در مغز و قلب جوانان احيا كنيد، اظهار كرد: مسووليت حفظ اين مملكت تا هميشه بر دوش ما است و براي آينده هم موظفيم. در دوران مسووليت كاري كنيد كه قلب و مغز جوان‌ها و فرزندان اين مملكت كه امانت در دست شما هستند راضي به رضاي امام زمان (عج) باشد كه همان رضاي خداست.

 فــــارس/مــحـمـود عليزاده‌طباطبايي در خصوص زمان بعدي جلسه دادگاه مهدي هاشمي گفت: زمان جلسه بعدي در هفته آينده هنوز مشخص نشده است. در هر صورت دادگاه موكلم از هفته جاري هر روز برگزار مي‌شود اما جلسات به بعدازظهر كشيده نخواهد شد.

    تسنيم/ لطف‌الله فروزنده، قائم‌مقام جمعيت ايثارگران گفت: در موضوع هسته‌يي رهبري اجازه دادند كه آقايان مذاكره كنند و به آنان نيز اعتماد كردند و ما نيز اعتماد داريم، اما انتظار ما اين است كه خط قرمزها رعايت شود.
    مهر/ بررسي صلاحيت وزير پيشنهادي علوم، سوال از وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي و گزارش كميسيون اقتصادي در مورد تحقيق و تفحص از وزارت امور اقتصادي و دارايي از مهم‌ترين دستور‌كارهاي نمايندگان مجلس در جلسات علني اين هفته مجلس شوراي اسلامي است.

    ايلنا: علي‌اكبر اوليا، نماينده مجلس هشتم اظهار داشت: پس از معرفي چهارمين گزينه پيشنهادي وزارت علوم به خصوص گزينه آخر كه آقاي دانش آشتياني بودند ممكن بود دلخوري‌هايي در اين خصوص پيش بيايد تا جايي كه استفاده كردن از سازوكارهاي خارج از قانون پيش آمد كه البته رييس‌جمهور با معرفي آقاي فرهادي كار زيبا و به جايي را در اين خصوص صورت داد و اتفاقي فراقانوني نيفتاد.

    فارس: سردار محمدرضا نقدي، رييس سازمان بسيج مستضعفين گفت: بسيج يكي از بركات جمهوري اسلامي است، نعمت امنيتي كه امروز شاهد آن هستيم مديون اين نيرو است و امروز ملت ما در آرامش، مسير رشد و تعالي خود را طي مي‌كند. اگر ملت ما توانسته با حفظ آرمان‌ها و ارزش‌ها از تهديد دشمن مصون باشد، اين حضور همه آحاد مردم در صحنه است كه در قالب بسيج رقم خورده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها