• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4233 -
  • ۱۳۹۷ شنبه ۲۶ آبان

پاسخ‌ ما به آل‌سعود چراغ‌ خاموش اما دردناك است

فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با اشاره به ياوه‌گويي‌هاي رژيم آل‌سعود عليه كشورمان گفت: پاسخ‌هاي انقلاب اسلامي در مقابل اين رژيم عمدتا غيررسانه‌اي و غيرعلني و به ‌صورت چراغ‌ خاموش، مخفي اما دردناك براي آنهاست.

سردار جعفري در حاشيه كنگره 3 هزار شهيد استان قزوين در نشست با خبرنگاران در پاسخ به سوالي مبني بر بهترين پاسخ به عهدشكني‌هاي امريكا چيست؟ تاكيد كرد: بر اساس اقرار مسوولان و كارشناسان امريكايي، امريكا در حال حاضر رو به ‌زوال است؛ امريكايي‌ها به حربه‌هاي مختلفي براي سرنگوني انقلاب اسلامي متوسل شده‌اند اما تمامي آنها ناكارآمد بوده و به نتيجه نرسيدند.

وي افزود: در حال حاضر آنها به حربه‌هاي تحريمي به عنوان آخرين ابزار خود براي فشار بر ايران متوسل شده‌اند كه اين حربه نيز به‌مانند تهديد، جنگ ۸ ساله، تحريم‌هاي فرهنگي و سياسي، ناامني‌هاي به وجود آورده شده به شكست منجر خواهد شد.

فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي تاكيد كرد: تهديدهاي دشمنان در عرصه‌هاي مختلف ادامه دارد با اين حال آنها به‌شدت از تحريم نظامي و جنگ عليه ايران پرهيز مي‌كنند چرا كه اين اقدام آنها به ضرر خودشان است.

وي بيان كرد: تجربه ۴۰ سال انقلاب اسلامي كه به بركت خونه شهيدان به دست ‌آمده نشان مي‌دهد مقاومت و ايستادگي رمز پيروزي ما است لذا بايد همه ما به‌ويژه مسوولان گوش‌هاي خود را بازكرده تا بتوانند رسالت شهيدان و پيام‌رساني‌ها آنها بشنوند.

جعفري تأكيد كرد: تحريم‌هاي دشمن توخالي و پوشالي است و دشمنان هيچ غلطي نمي‌توانند بكنند كه اين نكته در شكست‌هاي پي‌درپي آنها در برنامه‌ريزي‌هاي‌شان مشهود است و تحليل‌هاي مقامات امريكايي نويد شكست حربه تحريم عليه ايران را مي‌دهد.

حضور نيروهاي ايران در سوريه به عنوان نيروهاي حافظ صلح

وي در پاسخ به سوالي مبني بر حضور نيروهاي ايراني در سوريه بيان كرد: تمامي كساني كه در سوريه حضور دارند به‌ صورت داوطلبانه حاضر شده‌اند و بيشتر حضورشان مستشاري است.

اين مسوول اعلام كرد: با توجه به مذاكرات صلحي كه در حال انجام است دولت سوريه از ايران درخواست كرده تا يگان‌هايي را به عنوان حافظان صلح در منطقه اِدلب و شمال‌غرب حلب سازماندهي كند.

وي ادامه داد: در حال حاضر در سوريه درگيري وجود ندارد و قرار است نيروهاي به‌صورت محدود در اين منطقه به عنوان نيروهاي حافظ صلح مستقر شوند.فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با اشاره به ياوه‌گويي‌هاي رژيم آل‌سعود عليه كشورمان عنوان كرد: علت اين ياوه‌گويي‌ها اين است كه رژيم آل‌سعود از مجموع حركات جمهوري اسلامي در منطقه به‌شدت ناراحت است چرا كه اين حركات موجب مقاومت و بيداري ملت‌هاي منطقه
شده است.

وي اشاره كرد: آل‌سعود از توفيقات ايران در منطقه به‌ويژه سوريه، عراق و لبنان به‌شدت بهم ريخته و با حركات انفعالي خود مي‌خواهد واكنش خود را نشان دهد با اين حال پاسخ‌هاي انقلاب اسلامي در مقابل اين رژيم عمدتا غيررسانه‌اي و غيرعلني و به‌ صورت چراغ ‌خاموش، مخفي اما دردناك
براي آنهاست.

جعفري در پايان تاكيد كرد: دولت عربستان و دولت‌هاي مرتجع منطقه پاسخ بسياري از ياوه‌گويي‌هاي خود را دريافت كردند و برخي را نيز به زودي دريافت خواهند كرد، اين پاسخ‌ها كه گاه قابليت رسانه‌اي شدن ندارد به‌شدت آنها را مي‌سوزاند و موجبات ناراحتي هر چه ‌بيشتر آنها را فراهم مي‌كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون