• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4233 -
  • ۱۳۹۷ شنبه ۲۶ آبان

پيام تسليت اعتماد ملي در پي درگذشت نوربخش و تاج‌الدين

حزب اعتماد ملي در پيامي درگذشت رييس سازمان تامين اجتماعي و معاون پارلماني سازمان تامين اجتماعي در سانحه رانندگي را تسليت گفت. به گزارش ايلنا، متن اين پيام در ادامه آمده است:

بازگشت همه به سوي خداست

با خبر شديم كه آقايان دكتر سيدمحمدتقي نوربخش، رييس سازمان تامين اجتماعي و عبدالرحمن تاج‌الدين، معاون پارلماني سازمان تامين اجتماعي در سفري كه به همراه وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي به استان گلستان داشتند، در يك سانحه رانندگي جان خود را از دست داده و به ديدار معبود شتافتند. خبري ناگوار كه باورش دشوار و خسرانش جبران‌ناپذير است، اما چاره‌اي نيست جز رضايت به رضاي الهي و پذيرش تقدير حق.

حزب اعتماد ملي، درگذشت شهادت‌گونه اين دو مسوول خدوم را كه در راه انجام وظيفه و خدمت به مردم جان خود را از دست دادند، به خانواده آنان، خانواده بزرگ تامين اجتماعي و مردم ايران تسليت عرض مي‌كند.

همچنين لازم است، تيمي متشكل از كارشناسان وزارت راه و پليس راهنمايي و رانندگي، علت وقوع اين حادثه را به درستي بررسي كرده و در صورتي كه خطا يا نقصاني سبب وقوع اين حادثه شده است، آن را اعلام كرده و نسبت به برخورد با خاطيان احتمالي و نيز رفع نواقص و عيوب اقدام كنند، چرا كه متاسفانه حوادث رانندگي به يكي از عوامل عمده مرگ و مير ايرانيان بدل شده و بايد تمامي دستگاه‌ها و نهادها براي كاهش آن اقدام كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون