• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4241 -
  • ۱۳۹۷ سه شنبه ۶ آذر

جزييات يك اعتراض هنگام سخنراني رييس‌جمهور

كانال قرارگاه سايبري عمار در متني به تشريح جزييات اعتراض پدر شهيد احمدي‌روشن پرداخته كه در جريان برگزاري مراسم ولادت با سعادت حضرت ختمي مرتبت در حسينيه امام خميني اتفاق افتاد. اگرچه تصاوير و فيلم اين اعتراض در بيرون منتشر نشد اما فعالان مجازي اصولگرا از همان ابتدا آن را در فضاي مجازي اطلاع‌رساني كردند. كبري آسوپار از نويسندگان روزنامه جوان از كساني بود كه خبر اين اعتراض را درحالي منتشر كرد كه به اصل اعتراض وي نپرداخته بود.

آن‌طور كه كانال قرارگاه سايبري عمار مدعي شده است، اصل اعتراض وي به موضوع عدم اجازه براي ورود وي به مراسم بازمي‌گردد. اين كانال در مورد علت و چرايي اين عصبانيت مي‌نويسد: «پدر شهيد مصطفي احمدي‌روشن طبق روال برنامه‌هاي قبلي با علي (فرزند شهيد) به بيت رهبري مراجعه كرده بود اما هنگام ورود با مشكلي مواجه مي‌شود و تصميم به بازگشت مي‌گيرد كه توسط يكي از نيروهاي حفاظت به ورود دعوت مي‌شود. با عبور از گيت اول، در بازرسي بعدي مجددا دچار مشكل مي‌شود!»

در نهايت پدر شهيد احمدي‌روشن به مراسم راه ‌پيدا ‌مي‌كند و به نوشته كانال عمار «او به عملكرد روحاني و نيز نوع رفتار مسوولان حفاظت بيت اعتراض داشته و گلايه خود را در جمع حاضران با «آقا» در ميان مي‌گذارد و بيان مي‌دارد كه آيا ضرر او بيشتر از امثال روحاني و صالحي است؟!»

اين كانال بار ديگر با تاكيد بر «مشكلات مربوط به ورود وي به مراسم» از برنامه پدر اين شهيد براي تداوم اعتراض در مجامع عمومي «همچون نماز جمعه» خبر مي‌دهد. قرارگاه عمار اما در ادامه ادعاي مهمي را در قالب شنيده‌هاي خود منتشر كرده كه از اهميت زيادي برخوردار است. اين كانال مي‌نويسد: «شنيده‌ها حكايت از آن دارند كه برخي متنفذان در بيت، نوع اعتراض‌هاي وي را هزينه‌تراشي براي نظام ارزيابي مي‌كنند.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون