• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4248 -
  • ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۴ آذر

برپايي اختتاميه مسابقات فوتسال رسانه‌ها با حضور مديران بانك ملت

مراسم اختتاميه نخستين دوره مسابقات فوتسال رسانه‌ها با عنوان جام ولايت با حضور مديران بانك ملت برگزار شد. به گزارش روابط عمومي بانك ملت، در اين مراسم كه با حضور علي‌اكبر صابريان، مديركل روابط عمومي و داوود براتي، رييس اداره كل رفاه و جبران خدمت اين بانك و همچنين عليرضا فغاني، داور بين‌المللي كشورمان برگزار شد از تيم‌هاي اول تا سوم، تيم اخلاق و همچنين بهترين گلزن و بهترين دروازه‌بان اين دوره از مسابقات تجليل شد.

در نخستين دوره مسابقات فوتسال جام رسانه‌ها كه با حمايت بانك ملت برگزار شد، تيم نود از شبكه سه سيما در ديدار نهايي با غلبه بر تيم خبرگزاري ميزان با نتيجه يك بر صفر، به مقام قهرماني رسيد و گردن‌آويز طلاي مسابقات بر گردن بازيكنان اين تيم، آويخته شد.

تيم خبرگزاري ميزان هم به مقام نايب قهرماني رسيد و بازيكنان اين تيم گردن‌آويز نقره را از آن خود كردند.

در عين حال تيم فوتسال بانك ملت هم در ديدار رده‌بندي با نتيجه سه بر يك، تيم شبكه ۵ سيما را از پيش رو برداشت تا اين تيم، عنوان سوم مسابقات را از آن خود كند و بازيكنان اين تيم، صاحب گردن‌آويز برنز مسابقات شوند.

در مراسم اختتاميه مسابقات جام رسانه‌ها كه با حضور ۴۰ تيم از رسانه‌هاي مختلف برگزار شد، كاپ اخلاق به تيم پايگاه فوتسال ايران تعلق گرفت و از ناصر سلطان‌نژاد از تيم شبكه ۵ سيما به عنوان بهترين گلزن و محمدرضا سمسار از تيم خبر فوري به عنوان بهترين دروازه بان تجليل شد.

عليرضا فغاني، عليرضا رمضاني، محمدرضا منصوري، غلامرضا عباچي، محمدعلي يعقوب خاني و حميد سماواتي نيز داوران اين دوره از مسابقات بودند كه در مراسم اختتاميه مورد تجليل قرار گرفتند. علي‌اكبر صابريان، مديركل روابط عمومي بانك ملت در اين مراسم با اشاره به اهميت رسانه‌ها در پيشبرد اهداف نظام جمهوري اسلامي ايران به ويژه در بخش اقتصادي اظهار داشت: بانك ملت مفتخر است كه در راستاي تعامل سازنده با رسانه‌ها و با هدف جبران بخش كوچكي از زحمات و تلاش‌هاي اصحاب رسانه، حمايت از برگزاري نخستين دوره مسابقات جام رسانه‌ها را با عنوان جام ولايت در دستور كار قرار داد كه خوشبختانه با استقبال خوب رسانه‌ها نيز رو به رو شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون