• ۱۴۰۳ جمعه ۲۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4256 -
  • ۱۳۹۷ شنبه ۲۴ آذر

خبر

برخي شركت‌كنندگان در كنسرت‌ها شرايط جسمي و روحي مناسب ندارند

محمدتقي پورمحمدي، امام جمعه مراغه گفت: اداره ارشاد و ديگر دستگاه‌هاي دولتي كه براي برگزاري كنسرت‌هاي بي‌محتوا و خارج از عرف مجوز صادر مي‌كنند معصوم و بي‌گناه نيستند و بايد در مقابل مردم و انقلاب اسلامي پاسخگو باشند. وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي مسووليت صدور مجوز كنسرت‌ها با هماهنگي نهادهاي مربوطه را دارد و وظايف ساير نهادها هم در قانون مشخص است و بايد تمامي دستگاه‌ها با دقت كافي در اين خصوص ورود كنند. به گزارش مهر وي معتقد است كه برخي افراد كه به اين كنسرت‌ها مي‌روند از شرايط جسمي و روحي مناسب برخوردار نيستند و نهادهاي اجرايي و مرتبط بايد به اين مشكلات توجه داشته باشند.

تورم سال آينده بزرگ‌تر است

احمد توكلي، نماينده سابق تهران گفت: دولت از 20 فروردين ماه كه فاجعه ارزي رخ داد، تلاش كرد تا به كارها سرو سامان بدهد. گرچه من سياست اتخاذي دولت در اين زمينه را قبول ندارم و فكر مي‌كنم به نتيجه نخواهد رسيد، يكي از ضررهايي كه ما كرديم اين بوده كه طول دوره بحران ما زياد شده است، كشورهاي پيشرفته‌اي كه بحران ارزي پيدا مي‌كنند، دولت آنها تلاش مي‌كند تا به سرعت آن را رفع كند اما در كشور ما اين مساله طولاني شد. به گزارش ايسنا او ادامه داد: در سال بعد از بحران، مقدار تورم بيش از سال بحران است؛ اين امر بدين دليل است كه آثار آن با وقفه منتقل خواهد شد، در نتيجه ممكن است ما با تورم بزرگ‌تري در سال آينده روبرو شويم.

لوايح FATF در مجمع تشخيص تصويب مي‌شود

مجيد انصاري، عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام در برنامه تلويزيوني دستخط گفت: « شنبه آينده اصلاح لايحه پولشويي را در دستور مجمع داريم؛ من پيش‌بيني مي‌كنم در مجمع تصويب شود. ممكن است با يك اصلاح جزئي در يك جايي براي تطبيق يا تامين سياست‌هاي كلي، ولي تصويب خواهد شد. ما ناگزير هستيم تصويب كنيم، بايد تصويب كنيم. منافع ملي ما اقتضا مي‌كند تصويب كنيم.» به گزارش تسنيم، او ادامه داد: «از يك سو معتقد هستيم، برجام بالاخره تصميم نظام بود و همه بايد به آن پايبند باشيم و از سوي ديگر، مي‌گويم نقاط ضعف آن را هم ببينيم. همان‌طور كه گفتمان اصولگرايي قابل حذف نيست گفتمان اصلاح‌طلبي هم قابل حذف نيست.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون