• ۱۴۰۳ دوشنبه ۲۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4256 -
  • ۱۳۹۷ شنبه ۲۴ آذر

ايران پاسخ تهديد نتانياهو را داد

بهرام قاسمي، سخنگوي وزارت خارجه ايران، در واكنش به تازه‌ترين ياوه‌سرايي نخست‌وزير رژيم صهيونيستي كه انجام عمليات نظامي داخل مرزهاي ايران را منتفي ندانست، گفت: گرچه رژيم فاسد و تجاوزگر صهيونيستي اين مظهر اوهام، كينه و نفرت هرگز و هيچ‌گاه جرات چنين اقدامي را نخواهد داشت، اما بيان چنين كلمات گستاخانه و شرم‌آوري از سر جهل يا هذيان توسط نخست‌وزير رژيمي متجاوز، دانسته يا نادانسته تهديد يك كشور بزرگ و تاريخي به اقدامي نظامي تلقي مي‌شود كه قطعا در مجامع و نهادهاي حقوقي و بين‌المللي پيگيري خواهد شد.

قاسمي ريشه و منشا شكل‌گيري رژيم صهيونيستي را برمبناي تجاوز و تهديد كشورهاي منطقه خواند و افزود: در حالي كه در دهه‌هاي گذشته اين رژيم اصلي‌ترين عامل برهم زدن ثبات و امنيت و منشا انواع نزاع‌ها و جنگ و كشتار انسان‌ها از هر قوم و مليت و مذهبي در خاورميانه بوده است به شكل خنده‌آوري و بي‌هيچ شرمي به دروغ براي ثبات منطقه ابراز نگراني مي‌كند.

قاسمي خاطرنشان كرد: رژيم صهيونيستي كه در برابر ايستادگي و دفاع شرافتمندانه مردم و گروه‌هاي مقاومت در سراسر منطقه احساس عجز و ناتواني مي‌كند بايد به خوبي دانسته باشد كه جمهوري اسلامي ايران از چنان توانمندي دفاعي-نظامي و پشتوانه مردمي برخوردار است كه تعبير خواب‌هاي پريشان اين كوته‌بينان كينه‌توز و جنگ‌طلب را چون هميشه ناممكن و آنان را از امكان بيان اين ياوه‌گويي‌هاي بيمارگونه و ماليخوليايي پشيمان خواهد كرد.

سخنگوي وزارت امور خارجه در پايان تاكيد كرد: ايران سرفراز و مقتدر با مردماني خردورز و متكي به تاريخ و فرهنگي اصيل و با پيروي از تمامي تجارب تاريخي و با اعتقادي راسخ به تلاش براي مبارزه با تروريسم، تقويت صلح، ثبات و امنيت منطقه و ارتقاي توسعه و رفاه، افكار و اميال شوم بدخواهان اين ملت و سرزمين پايا و پويا را بي‌اثر خواهد كرد. لازم به ذكر است روز پنجشنبه بنيامين نتانياهو نخست‌وزير رژيم صهيونيستي در كنفرانس خبري سالانه خود با رسانه‌هاي خارجي در پاسخ به اين سوال كه آيا اين رژيم ممكن است در داخل ايران دست به اقدامي بزند، گفت: بقاي ما خط قرمز ماست. ما براي محافظت از خود در برابر ايران كه آشكارا خواهان نابودي اسراييل است، هر آنچه لازم باشد انجام مي‌دهيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون