• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4261 -
  • ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۹ آذر

اولين جلسه شاخه زنان حزب اعتماد ملي برگزار شد

اولين جلسه شاخه زنان حزب اعتماد ملي روز گذشته و با حضور خانم‌ها گودرزي، هاتف معماري، سقطي، مقتدري، غلامي، پارسا، شوهاني و اميني برگزار شد. در ابتداي اين نشست خانم گودرزي، رياست شاخه زنان و عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي، درباره تاريخچه و اهداف، اساسنامه و مرامنامه حزب نكاتي را بيان و توضيحاتي نيز درخصوص تعداد و مسوولان دفاتر و كميته‌هاي حزب ارايه كرد كه بر اين اساس، درباره فعاليت دفاتر سياسي، فرهنگي، اجتماعي، حقوقي و اقتصادي صحبت شد.

در ادامه اين جلسه، خانم سقطي عضو شوراي مركزي و شاخه زنان اعتماد ملي با اشاره به كميته‌هاي ده‌گانه آموزش، مناطق، تشكيلات، امور بين‌الملل، انتخابات، روابط عمومي، حمايت، انضباطي، هيات اجرايي و مالي و پشتيباني به بيان نكاتي درباره فعاليت اين دفاتر پرداخت و خانم گودرزي نيز در مورد ۲۴ شاخه تعريف شده در حزب توضيحات ارايه كرد. همچنين خانم‌ها گودرزي و سقطي با مشورت و همفكري ديگر اعضاي حاضر در جلسه،
۵ كارگروه در شاخه بانوان تعريف كردند و مسوول هريك از اين كارگروه‌ها نيز با راي اعضا انتخاب شد.

بنابر اين گزارش، شوهاني به عنوان مسوول كارگروه سياسي، هاتف معماري مسوول كارگروه اقتصادي، پارسا مسوول كارگروه فرهنگي، اميني مسوول كارگروه حقوقي و غلامي مسوول كارگروه اجتماعي انتخاب شدند. در اين جلسه همچنين كشور به لحاظ جغرافيايي به
5 منطقه تقسيم شد و مقتدري سرگروه استان‌هاي شمالي، پارسا سرگروه استان‌هاي مركزي و شوهاني سرگروه استان‌هاي غربي شدند. سرگروه استان‌هاي جنوبي و شرقي هنوز مشخص نشده است.

در اين جلسه مقرر شد اعضاي شاخه زنان، فعاليت خود را صرفا در اين شاخه محدود نكرده تا بتوانند در جلسات مختلف حزب و ساير شاخه‌هاي آن حضور يافته و تبادل ايده و انديشه كنند.

در ادامه اين جلسه، خانم پارسا با راي اكثريت اعضا به عنوان دبير جلسات و مسوول روابط عمومي شاخه زنان حزب اعتماد ملي انتخاب شد و اين درحالي بود كه خانم‌ها گودرزي و سقطي در پايان بر لزوم همياري و همكاري بانوان در اين شاخه تاكيد كردند و مقرر شد تمامي اعضاي شاخه، بطور منظم در جلسات هفتگي شركت كرده و در كارگروه خود مجدانه انجام وظيفه كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون