• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4265 -
  • ۱۳۹۷ سه شنبه ۴ دي

خبر

نماينده سراوان راهي بيمارستان شد

محمدباسط درازهي، نماينده سراوان صبح روز گذشته به دليل حمله عصبي و تب شديد به بيمارستان طرفه تهران مراجعه كرد و تحت درمان قرار گرفت. به گزارش فارس، در همين رابطه پزشك معالج او گفت: «علت مراجعه اين نماينده سكته قلبي نبوده است بلكه به علت تب بالاي او مورد معالجه قرار گرفت. با توجه به تب بالاي او نياز به بررسي‌هاي عفوني وجود داشت كه ساعتي پيش او را به بيمارستان امام حسين(ع) تهران اعزام كرديم.» پزشك معالج نماينده سراوان ادامه داد: «با توجه به بي‌قراري و تب او در حال حاضر در بيمارستان امام حسين(ع) به سر مي‌برد.» اين دكتر به اين سوال كه آيا دچار حمله عصبي شده است، پاسخ داد: «بله؛ همراهان اين نماينده مي‌گفتند او خيلي عصباني شده و حرص خورده است.» همچنين بهروز نعمتي، سخنگوي هيات رييسه مجلس به ايسنا گفت: «مجلس از اشتباه نماينده سراوان حمايت نمي‌كند. درازهي هم خودش عذرخواهي كرد. پرونده درازهي از ابتدا در هيات نظارت بر رفتار نمايندگان مطرح شد كه تاكنون يك جلسه در اين باره تشكيل شده و جلسات بعدي هم برگزار خواهد شد.»

اخراج سفير ايران از آلباني با سناريوي امريكايي است

حشمت‌الله فلاحت‌پيشه، رييس كميسيون امنيت ملي مجلس گفت:‌ رفتار كشور آلباني هيچ توجيه منطقي ندارد و بنا بر اطلاعات ساختگي است چراكه بعد از خروج امريكا از برجام و افزايش روابط ايران با اروپا، طراحي سناريو‌هاي تخريب اين روابط بيشتر شده كه البته با هوشياري طرفين قطعا ناكام خواهد ماند. به گزارش خانه ملت، وي افزود: ايران در حوزه ديپلماسي عمومي ارتباط محكمي با همه دنيا برقرار كرده به نوعي كه امريكا با تمام قدرت نتوانسته ايران را منزوي كند.

كاملا آماده مقابله با تهديدات هستيم

سردار صفرعلي موسوي، فرمانده سپاه حفاظت هواپيمايي به مهر گفت: «امروز داعش يك تهديد كلي براي تمام كشور‌هاست اما تاكنون آنها نتوانسته‌اند هيچ‌گونه اقدام عليه هواپيمايي كشور ما داشته باشند. سپاه حفاظت هم مانند ساير نيروهاي مسلح، رزمايش‌هايي را براي مقابله با تهديدات احتمالي انجام مي‌دهد و براي مقابله با تهديدات كاملا آماده است. سپاه حفاظت، آمادگي را براي ارايه آموزش به ساير كشور‌ها دارد و تاكنون به چند كشور اين آموزش ارايه شده اما به دليل قراردادي كه با آنها داريم، نمي‌توانيم نام‌شان را اعلام كنيم. ما به خوبي توانسته‌ايم امنيت هواپيمايي كشوري را تامين كنيم اين در حالي است كه رژيم صهيونيستي براي حفظ امنيت مسافران از تانك و نفربر در فرودگاه‌ها استفاده مي‌كند. با وجود تحريم‌ها ما توانسته‌ايم تجهيزات موردنياز را در داخل كشور توليد كنيم و اين از بركات انقلاب اسلامي است.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون