• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4268 -
  • ۱۳۹۷ شنبه ۸ دي

كوتاه از جهان ورزش

طبق ادعاي تلويزيون ورزشي كلمبيا، كارلوس كي‌روش سرمربي تيم ملي ايران با فدراسيون فوتبال كلمبيا به توافق مالي دست پيدا كرده و اين مربي پرتغالي از انتهاي جام ملت‌هاي آسيا هدايت كلمبيا را بر عهده خواهد گرفت.

روزنامه ماركا ادعا كرد كه رافا واران چند روز پس از اخراج لوپتگي با وي تماس گرفته و از او عذرخواهي كرده است. واران خودش را يكي از مقصران بركناري لوپتگي مي‌دانست چرا كه روي دو اشتباه فردي او بود كه رئال در خانه مغلوب لوانته شد و در ال كلاسيكو نيز يك پنالتي بي‌مورد به بارسلونا داد. واران در اين تماس تلفني گفته است كه در زمين هرگز كم نگذاشته اما از بخت بد، دچار اشتباهات فردي غيرمنتظره‌اي شده است. لوپتگي هم به مدافع فرانسوي گفته است كه هيچ ناراحتي و دلخوري از او ندارد و خيالش از اين بابت آسوده باشد.

گفته مي‌شود باپگاه پاري‌سن‌ژرمن به خاطر فرار از مجازات‌هاي عدم رعايت فيرپلي مالي مجبور است يكي از ستاره‌هاي گران قيمت خود، نيمار يا‌ام باپه را بفروشد تا كسري 90 ميليون يورويي‌اش را جبران كند.

سرمربي اتلتيكو مادريد هفتمين سال حضورش در تيم اسپانيايي را با فرستادن يك پيام اميدواركننده براي هواداران جشن گرفت. سيمئونه در توييتر خودش نوشت: «من يك تيم جنگنده و قوي كه ضدحمله را در دستور كار خود قرار مي‌دهد دوست دارم. اين از ويژگي‌هاي اتلتيكوي پر افتخار است. هفت سال گذشت و با رضايت به اين روند ادامه خواهم داد.»

آساموآ ژيان، ستاره غنايي سابق العين اين روزها شرايط مالي بسيار دشواري را تجربه مي‌كند. اين بازيكن كه مدتي است در تركيه مشغول فوتبال است، اعلام كرده است كه پس از عدم دريافت دستمزد خود، تمام آنچه از دوران فوتبالش عايدي داشته را خرج كرده و در حساب بانكي‌اش تنها 600 پوند باقي مانده.

مسابقات قوي‌ترين مردان ايران كه در دهه 80 جزو پرطرفدارترين برنامه‌هاي تلويزيوني بود، قرار است با شكلي جديد برگزار شود.

سومين مرحله مسابقات رنكينگ بدمينتون مردان در گنبد كاوس برگزار شد و در پايان سروش اسكندري توانست به عنوان قهرماني دست يابد. در فينال بخش دونفره هم تيم صدرا صادقي و عليرضا قاسمي عنوان قهرماني را به دست آورد.

هفته چهارم ليگ برتر فوتبال صبح جمعه برگزار شد و در داربي كرمان دو تيم شهرداري بم كرمان، صدرنشين ليگ و شهرداري سيرجان به مصاف هم رفتند كه در نهايت بم صدرنشين موفق شد با حساب 2 بر 1 به پيروزي برسد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون