• 1404 پنج‌شنبه 1 خرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
fhk; whnvhj بانک ملی بیمه ملت

30 شماره آخر

  • شماره 4275 -
  • 1397 يکشنبه 16 دي

شهردار اصفهان ابزارهاي ارتباطي با شهروندان را تشريح كرد

پيگيري ويژه مشكلات با حضور در بين مردم

شهردار اصفهان گفت: از اين ماه با اعلام قبلي به مناطق شهر اصفهان خواهيم رفت تا اگر مردم مشكلاتي دارند مطرح كرده و مورد پيگيري ويژه قرار گيرد.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه‌اي شهرداري اصفهان، قدرت‌الله نوروزي در ارتباط زنده تلفني با برنامه راديويي «سلام اصفهان» با اشاره به اينكه هر جا مشكلات شهر اصفهان نياز به پيگيري ويژه داشته باشد در فرآيند اقدام قرار مي‌گيرد، اظهار كرد: هر هفته با منتخبان مردم از گروه‌ها و اصناف مختلف در قالب سلسله نشست‌هاي «اصفهان فردا» گفت‌وگو دارم و از اين طريق با بخشي از دغدغه‌هاي شهروندان بيشتر آشنا مي‌شوم. وي همچنين به طرح مشكلات شهروندان از طريق وب‌سايت شهردار اصفهان به آدرس Isfahan.ir نيز اشاره كرد و گفت: بنده شخصا از اين طريق در جريان مشكلات مردم قرار مي‌گيرم و در جهت بررسي و رفع آنها با كمك همكاران اقدام مي‌كنم. شهردار اصفهان تصريح كرد: همچنين براي گفت‌وگوي چهره به چهره با مردم در همه مناطق شهرداري اصفهان به صورت سرزده يا از قبل اعلام شده حضور پيدا مي‌كنم تا سخنان شهروندان را بشنوم. وي با بيان اينكه از اين ماه به صورت از قبل اعلام شده به مناطق خواهيم رفت تا اگر مردم مشكلاتي دارند مطرح شده و مورد پيگيري ويژه قرار گيرد، گفت: سامانه تلفني 137 شهرداري نيز مشكلات مردم را دريافت مي‌كند كه بنده از طريق اين سامانه نيز در جريان مشكلات مردم قرار مي‌گيرم و با تلاش بخش‌هاي مختلف شهرداري آنها را گره گشايي مي‌كنيم. نوروزي افزود: سامانه تلفني 137 به جز دريافت مشكلات، يك صندوق صوتي هم دارد كه مردم مي‌توانند، نقطه نظرات و پيشنهادهاي خود را از اين طريق مطرح كنند. من هم پيام‌هاي مردم را دنبال مي‌كنم و در مجموع همه ابزارهاي ارتباط با مردم ايجاد شده است تا پاسخگو باشيم. اين ارتباط دو سويه با شهروندان براي من به عنوان خادم مردم در شهرداري داراي اهميت ويژه‌اي است و خوشحاليم كه زمينه مشاركت شهروندان وجود دارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون