• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3211 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۶ فروردين

تشكل‌ها

موتوسيكلت گران نمي‌شود |رييس سنديكاي توليدكنندگان موتوسيكلت از ثبات قيمت اين وسيله نقليه در سال جاري خبر داد. ابوالفضل حجازي در گفت‌وگو با ايسنا، با بيان اينكه روند توليد موتوسيكلت در سال گذشته بهتر از سال 1392 بود، گفت: با توجه به بهبود شرايط در سال گذشته توليد موتوسيكلت در كشور با افزايش روبه‌رو شد و در حال حاضر از نظر توليد وضعيت خوبي داريم. وي با اشاره به افزايش نيافتن قيمت موتوسيكلت در سال جاري اظهار كرد: با وجود اينكه توليدكنندگان مجوز افزايش قيمت براي هر سال را دارند اما قرار بر اين شده در صورتي كه اتفاق عجيبي رخ ندهد قيمت موتوسيكلت در سال جاري افزايش نداشته باشد.  
خبري از واردات برنج هندي نيست |در حالي كه رسانه‌هاي خارجي از مذاكرات هندي‌ها با ايران و اعزام تيم بازرگاني اين كشور به ايران براي از سرگيري واردات برنج به كشور خبر داده‌اند، معاون وزير جهاد كشاورزي اعلام كرد كه فعلا خبري از واردات برنج هندي نيست و دبير انجمن واردكنندگان برنج نيز گفت كه در حال حاضر نيازي به واردات برنج خارجي نداريم و بازار تامين است. علي قنبري، مديرعامل شركت بازرگاني دولتي در گفت‌وگو با ايسنا درباره اينكه با توجه به ممنوع بودن واردات برنج، مطرح شده كه هندي‌ها قرار است به ايران برنج وارد كنند، گفت: واردات برنج همچنان ممنوع است و براي آينده بايد برنامه‌ريزي كنيم.
دليل درشت بودن پرتقال‌هاي تنظيم بازاري|مديرعامل سازمان مركزي تعاون روستايي گفت: امسال حدود ۳۱ هزار تن پرتقال و حدود ۱۸ هزار تن سيب تنظيم بازاري در سراسر كشور توزيع شد. حسين صفايي در پاسخ به پرسش مهر مبني بر اينكه كيفيت ميوه‌هاي عرضه شده چندان مطلوب نبود و مردم رضايت كافي از عرضه پرتقال نداشتند، گفت: امسال جزو سال‌هاي كم‌بار باغات مركبات بود و زماني كه باغات بار كمتري دارند، اندازه محصول آنها درشت‌تر مي‌شود. امسال وزن پرتقال تامسون شمال ۴۰ گرم افزايش پيدا كرده بود و پرتقال ۲۰۰ گرمي بسيار كم پيدا مي‌شد. بنابراين اين محصول به‌طور كلي درشت بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون