• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4283 -
  • ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۵ دي

خبر

رييس فراكسيون نمايندگان ولايي

اصولگرايان و اصلاح‌طلبان از خود عبور كرده‌اند

حميدرضا حاجي‌بابايي، رييس فراكسيون نمايندگان ولايي مجلس با تاكيد بر اين كه اصلاح‌طلبي و اصولگرايي تمام نشده‌است، گفت: « به نظر من اصولگرايي و اصلاح‌طلبي تمام نشده است بلكه اصولگرايان و اصلاح‌طلبان از اصولگرايي و اصلاح‌طلبي عبور كرده‌اند و آنها هستند كه ديگر اصولگرا و اصلاح‌طلب نيستند. رييس فراكسيون اصولگرايان مجلس شوراي اسلامي در گفت‌و‌گو با خبرآنلاين تصريح كرد: «مردم معيارهاي‌شان تغيير نكرده است. آنها مسوولي را كه اشرافي نباشد، خدمتگزار باشد، در خدمت مردم باشد، رانت استفاده نكند و تماما در اختيار مردم باشد و از باندبازي و گروه‌بازي بپرهيزد، حمايت مي‌كنند.» حاجي‌بابايي ادامه داد: «اين چيزي نيست كه بتوان از آن عبور كرد. لذا ايراد جاي ديگري است. بعضي‌ها ذائقه‌شان تغيير كرده است، برخي تصور كرده‌اند در گذشته به آنها ظلم شده است و حال بايد به خودشان بپردازند؛ برخي هم انقلابي‌گري‌شان تغيير كرده است.» «»مردم به دنبال افراد انقلابي هستند، چپ و راست هم ندارد.»

 

محمدرضا خباز:

هم‌لباسان هاشمي بيشتر به او حسادت مي‌كنند

محمدرضا خباز، عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي در مورد آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني، رييس فقيد مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: « خناس‌ها درصدد ترور شخصيت آقاي هاشمي بودند و هستند. »

او همچنين ادامه داد: «دليل اين نوع برخوردها از گذشته تاكنون از نظر من حسادت است. تعداد زيادي از منتقدان آن زمان و امروز هاشمي‌رفسنجاني، هم‌لباسان معمم او هستند.»

استاندار سابق خراسان شمالي و سمنان به ايرنا گفت: در زمان حيات حضرت امام(ره) كسي جرات نمي‌كرد حسادت خود را علني اعلام كند، پس از فوت حضرت امام(ره) زبان‌شان باز شد و شروع به حرمت‌شكني كردند و «حسادت تشكيلاتي» آنها تا امروز كه آقاي هاشمي در قيد حيات نيستند، ادامه دارد.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون