• ۱۴۰۳ دوشنبه ۲۸ خرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3212 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۷ فروردين

تشكل‌ها

بازار آهن بدون خريدار|رييس اتحاديه فروشندگان آهن و فولاد با بيان اينكه هنوز رونق در بازار آهن و فولاد به وجود نيامده است، گفت: در دو روز گذشته هيچ معامله‌اي در بازار آهن انجام نشده است. محمد آزاد، با اشاره به اينكه در دو روز گذشته هيچ معامله‌اي در بازار آهن انجام نشده است، گفت: هنوز خريداري در بازار وجود ندارد حتي كساني كه در سال گذشته از ذوب آهن كالاهايي را خريداري كرده بودند هم اجناس خود را تحويل نگرفته و امسال مجبورند با محاسبه نرخ جديد ماليات بر ارزش افزوده كالاهاي خود را تحويل بگيرند.

خريد ۵۲ هزارتن گوجه‌فرنگي |يك مقام مسوول در وزارت جهادكشاورزي با بيان اينكه خريد حمايتي گوجه‌فرنگي از كشاورزان در دو استان بوشهر و هرمزگان همچنان ادامه دارد، گفت: تا پايان سال گذشته حدود ۵۲ هزار تن گوجه از كشاورزان خريداري شد. وي با بيان اينكه خريد حمايتي گوجه‌فرنگي از كشاورزان همچنان ادامه دارد، به مهر گفت: از ۱۰ اسفندماه سال‌ گذشته كه محصول گوجه‌فرنگي در دو استان بوشهر و هرمزگان روي دست كشاورزان مانده و قيمت آن در مزرعه افت زيادي پيدا كرده بود. ما با ايجاد ۱۹ مركز خريد در اين دو استان خريد حمايتي گوجه‌فرنگي را آغاز كرديم.

مرغ در كانال هفت هزار توماني| قيمت مرغ در خرده فروشي‌ها به ۷۲۰۰ تومان كاهش يافت. معاون وزير جهاد كشاورزي با اعلام اين خبر افزود: امسال قرار است گوشت مرغ منجمد به صورت قطعات تفكيكي بسته‌بندي و منجمد شود تا مصرف‌كننده آسان‌تر از گوشت مرغ منجمد استفاده كند. حسن ركني با اشاره به اينكه از پنجم بهمن سال گذشته تاكنون 67 هزار تن مرغ منجمد براي مديريت و كنترل بازار دوره عيد توزيع شده است، گفت: با توجه به توزيع گسترده مرغ مورد نياز و روند مطلوب توليد امروز شاهد كاهش قيمت اين ماده پروتييني پرمصرف در بازار كشور بوديم به‌طوري كه قيمت هر كيلوگرم گوشت گرم مرغ در مراكز عمده فروشي به 6200 تومان و در مراكز خرده فروشي نيز بطور ميانگين به هر كيلوگرم 7200 تومان كاهش يافت.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون