• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4309 -
  • ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۹ بهمن

خبر

تسليت محمد خاتمي به مناسبت درگذشت پوران شريعت‌ رضوي

سيدمحمدخاتمي با صدور پيامي درگذشت «پوران شريعت‌رضوي» همسر دكتر علي شريعتي را تسليت گفت. به گزارش امتداد؛ متن پيام به شرح زير است:

«بسم‌الله ‌الرحمن الرحيم

جناب آقاي احسان شريعتي!

با درود به روان پاك حضرت استاد دكتر علي شريعتي، درگذشت همسر و همراه آن عزيز، مادر گرانقدرتان سركار خانم پوران (فاطمه) شريعت‌رضوي را به جنابعالي و خواهران فرهيخته‌تان خانم‌ها؛ دكتر سارا، دكتر سوسن، دكتر مونا شريعتي و ديگر بستگان داغ‌دار صميمانه تسليت مي‌گويم و از پيشگاه حضرت پروردگار براي آن فقيده سعيده آمرزش و رحمت گسترده الهي و براي بازماندگان معزز تندرستي، شكيبايي و پاداش نيكو مسألت مي‌كنم. عمرتان دراز و كام‌روايي‌تان در خدمت به آيين و انديشه و ايران افزون باد.

سيدمحمد خاتمي

بيست‌وششم بهمن ‌ماه نودوهفت.»

 

در آبستراكسيون عليه راي‌گيري براي كليات بودجه شركت نداشتم

قاسم ميرزايي‌نيكو، نماينده مردم دماوند و فيروزكوه در مجلس شوراي سلامي هر گونه نقشي در آبستراكسيون عليه راي‌گيري براي كليات بودجه سال ۹۸ در نشست روز شنبه خانه ملت را رد كرد.

به گزارش فارس؛ وي تاكيد كرد كه بنده به دنبال راي‌گيري بودم و اعتقاد داشتم بايد راي‌گيري صورت گيرد. نماينده مردم دماوند و فيروزكوه در مجلس همچنين خاطرنشان كرد: طبق آيين‌نامه پس از استماع نظرات بايد راي‌گيري صورت مي‌گرفت كه بنده هم در صحن بر اين موضوع تاكيد داشتم.

براساس اين گزارش، برخي نمايندگان مجلس روز شنبه براي جلوگيري از راي‌گيري در صحن پارلمان پيرامون كليات لايحه بودجه سال ۹۸ قصد ترك صحن را داشتند تا با از حد نصاب افتادن، راي‌گيري به نشست بعدي موكول شود كه نهايتا با تذكرات علي مطهري تعداد اندكي از نمايندگان از صحن خارج شدند و راي‌گيري انجام شد.

 

انتقام خون‌هاي پاك شهداي حادثه تروريستي اخير را اطمينان مي‌دهيم

سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در پيامي با قدرداني از حضور حماسي ملت در تشييع با شكوه پيكر مطهر شهداي جنايت تروريستي سيستان و بلوچستان بر عزم و اراده خود در صيانت از سپر امنيت، شرف و حيثيت مردم ايران اسلامي تاكيد كرد. به گزارش ايسنا به نقل از سپاه‌نيوز متن پيام به اين شرح است:

«برگزاري مراسم با شكوه تشييع و خاكسپاري پيكرهاي مطهر پاسداران انقلاب اسلامي و مدافعين امنيت كشور و ملت كه در جنايت اشقياي تروريستي در سيستان و بلوچستان به شهادت رسيده بودند، بار ديگر پيوند وثيق و ناگسستني ملت عظيم‌الشأن و دشمن شناس ايران- به ويژه مردم شريف و شهيدپرور اصفهان- با ارزش‌ها و آرمان‌هاي اسلام ناب محمدي(ص) و تصوير درخشان و الهام‌بخش اراده و عزم راسخ آنان در تداوم خط و راه تاريخ‌ساز شهيدان را در معرض جهانيان قرار داد. بي‌ترديد وداع عاشورايي و حمايت فراگير و ملي ايرانيان از پاسداران انقلاب اسلامي و تلاش‌هاي مجاهدانه آنان در پايدارسازي امنيت و دفع توطئه‌ها و تهديدهاي دشمنان ايران اسلامي، دلالت بر عيار ممتاز هوشمندي و قدرشناسي اين ملت از مجاهدان اين عرصه و پشتوانه‌سازي براي ارتقاي اقتدار و عظمت امروز و فرداي كشور و زنده نگه داشتن شور و تحرك انقلابي و روح هوشياري و سلحشوري برابر دشمن در جاي جاي ميهن عزيزمان دارد. سپاه پاسداران انقلاب اسلامي اين حضور انبوه، پرشور و شگفت‌انگيز را سرمايه عظيم كشور و نماد وحدت و عزم ملي در پيشبرندگي انقلاب و مقابله با دشمنان و طمع‌ورزان به درخشندگي ايران و ايراني در تاريخ معاصر دانسته و با سپاس و قدرداني از خالقان اين حماسه بزرگ و پيام تسلي‌بخش مقام معظم رهبري و فرماندهي كل قوا(مدظله‌العالي) و نيز پيام‌هاي تسليت مراجع عظام تقليد، روساي محترم جمهور، مجلس و قوه قضاييه، شخصيت‌ها و جريان‌هاي مختلف سياسي- فرهنگي و رسانه‌اي به همگان اطمينان مي‌دهد با انتقام خون‌هاي پاك شهداي مظلوم حادثه اخير، مصمم‌تر از گذشته به صيانت از سپر امنيت، شرف و حيثيت مردم عزيز پرداخته و اجازه نخواهد داد روياي باطل و تعبير ناشدني دشمنان و بدخواهان انقلاب و نظام اسلامي و حاميان تروريست‌هاي تكفيري آرامش جامعه را خدشه‌دار و به مخاطره اندازد.»

 

شكايتي از هدايت‌الله خادمي به هيات نظارت نرسيده است

سخنگوي هيات نظارت بر رفتار نمايندگان مجلس گفت: هنوز شكايتي از هدايت‌الله خادمي، نماينده ايذه به اين هيات نرسيده است. جواد جمالي روز يكشنبه در گفت‌وگو با ايرنا درباره رفتار نماينده ايذه با يكي از مراجعينش افزود: ما شكايتي در مورد اين موضوع دريافت نكرده‌ايم. به گزارش ايرنا؛ وي با بيان اينكه فيلم اين اتفاق را بازديد كرده است، گفت: معتقدم نمايندگان نبايد درگير اينگونه مباحث شوند، هر چه به تاريخ انتخابات نزديك‌تر مي‌شويم اين موضوعات بيشتر مي‌شود و عجيب است كه هر اتفاقي براي نمايندگان مي‌افتد، دوربين حاضر است.

وي تصريح كرد: نمايندگان حواس‌شان جمع باشد، اتفاق‌هايي كه مي‌افتد سريع در فضاي مجازي مي‌پيچد، من اگر جاي نماينده ايذه بودم، سريع از آن فضا خارج مي‌شدم.

چندي پيش يكي از مراجعين به هدايت‌الله خادمي در مورد وضعيت سرويس بهداشتي ورزشگاه اين شهر صحبت كرد كه در جواب يكي از مراجعان كه تقاضاي حل مشكلات مردم را داشت، گفت:«به افراد عقب‌مانده‌اي مثل تو ارتباطي ندارد.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون