• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4332 -
  • ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۶ اسفند

با افزايش سرمايه 390 درصدي

بانك تجارت بزرگ‌ترين بانك بورسي شد

افزايش سرمايه بانك تجارت با هدف اصلاح ساختار مالي و خروج از شموليت ماده ١٤١ لايحه قانوني اصلاح قانون تجارت با اكثريت آرا از سوي سهامداران اين بانك به تصويب رسيد. به گزارش روابط عمومي بانك تجارت، مجمع عمومي فوق‌العاده و مجمع عمومي عادي فوق‌العاده بانك تجارت با حضور اكثريت سهامداران حقيقي و نمايندگان قانوني سهامداران حقوقي صبح شنبه بيست و پنجم اسفند ماه در سالن غدير مديريت امور اعتباري بانك تجارت برگزار شد.

در اين جلسه كه به رياست حاجعلي و با حضور نمايندگان سازمان بورس و اوراق بهادار، سازمان حسابرسي و بازرس قانوني برگزار شد، موضوع افزايش سرمايه 390 درصدي بانك تجارت با اكثريت آرا توسط سهامداران اين بانك به تصويب رسيد. بر اساس اين خبر، سرمايه بانك بورسي تجارت از 45 هزار و هفتصد ميليارد ريال به 223 هزار و نهصد و بيست و شش ميليارد ريال افزايش يافت و به اين ترتيب بانك تجارت به عنوان بزرگ‌ترين بانك بورسي كشور شناخته شد. مجمع عمومي عادي به طور فوق‌العاده ديگر جلسه اين بانك بود كه بر اساس دستور آن به ترتيب آقايان علي كي‌لاني و اميرمسعود رزازان از سوي سهامداران به عنوان اعضاي هيات مديره اين بانك انتخاب شدند.

رزازان، معاون مالي بانك تجارت در گزارش روند اجراي فرآيند افزايش سرمايه بانك تجارت گفت: نماد معاملاتي بانك تجارت در بازار بورس اوراق بهادار تهران «وتجارت» پس از بازگشايي در فروردين ماه سال 1397 تاكنون بيش از 174 درصد بازدهي داشته است. اين سهام در تاريخ بيست‌و‌يكم اسفند 97 با قيمت 1735 ريال بسته شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون